سرقت خودروی رفیق  به‌خاطر كل‌كل

سرقت خودروی رفیق به‌خاطر كل‌كل

دزد سابقه‌دار به‌خاطر كل‌كل با دوستش، خودروی جك او را سرقت كرد. متهم همچنین در پوشش مسافربر از پسر جوانی زورگیری كرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شانزدهم فروردین امسال پسر 19 ساله‌ای با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی، سرقت پول و گوشی‌اش شكایت كرد.
 با دستور بازپرس احسان زمانی، شاكی به پلیس آگاهی رفت و به افسر تحقیق گفت: روز گذشته در میدان هروی سوار خودروی تاكسی سمندی شدم كه دو نفر دیگر علاوه بر راننده سرنشین آن بودند. در میانه راه راننده تغییر مسیر داد، چاقویی زیر گلویم گذاشتند. با زور و تهدید پول‌هایم و گوشی گرانقیمتم را سرقت كردند. وقتی فهمیدم قصد قتل مرا دارند، خودم را از ماشین بیرون انداختم.
با گذشت یك ماه از این ماجرا رد راننده سارق در محله نارمك به‌دست آمد و او روز دوشنبه در خانه‌اش بازداشت شد. در بازرسی از خانه او یك خودروی جك كه پلاك سرقتی روی آن نصب شده بود نیز كشف شد. ماموران در استعلام از پلیس راهور متوجه شدند علاوه بر این‌كه پلاك سرقتی است، خودروی جك هم بیست ویكم اردیبهشت امسال از مقابل خانه‌ای در محله دولت‌آباد شهرری سرقت شده است. متهم برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: مدتی معتاد به‌شیشه بودم و اكنون چند ماه است كه ترك كردم و فقط قرص متادون مصرف می‌كنم.سال 92 زمانی كه شیشه‌ای بودم به خاطر سرقت لوازم داخل خودرو به زندان افتادم. بعد از آزادی شاكی را سوار كرده و به تنهایی از او سرقت كردم. دو سرنشین خودرو، مسافرم بودند. سرقت خوروی جك را هم قبول دارم. با دوستم كل كل كردیم و بعد دعوایمان شد. برای انتقام خودروی جك او را سرقت كردم.
 متهم برای ادامه تحقیقات و رازگشایی از دیگر سرقت‌هایش تحویل پلیس آگاهی شد.