فدراسیون با نكونام حتی تماس نگرفته!

چه کسی دستیار ایرانی سرمربی تیم ملی خواهد شد!

فدراسیون با نكونام حتی تماس نگرفته!



فدراسیون فوتبال همچنان مقابل اخبار روزهای گذشته سكوت كرده و اظهارنظری نمی‌كند. همه سایت‌های خارجی از حضور مارك ویلموتس روی نیمكت تیم ملی ایران خبر داده‌اند، ولی فدراسیون آن را نه تایید می‌كند و نه تكذیب. آنها تنها می‌گویند با این مربی معروف بلژیكی مذاكره داشته‌اند. فدراسیون همچنین مذاكره با هروه ره نار و لوپتگی را هم تایید می‌كند.
 به نظر می‌رسد قرارداد اولیه با ویلموتس امضا شده و به احتمال زیاد او روی نیمكت می‌نشیند. از همین حالا هم خبرهایی مطرح شده مبنی بر این‌كه جواد نكونام كاپیتان سابق تیم ملی ایران قرار است دستیار مربی جدید باشد. خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال اما حكایت از آن دارد كه تا به حال هیچ مذاكره‌ای با جواد نكونام صورت نگرفته است.
این مربی در حال مذاكره با چند باشگاه لیگ برتری است و احتمال این‌كه در لیگ برتر كار كند، بسیار بیشتر است تا این‌كه بخواهد دستیار مربی جدید ایران باشد. در حال حاضر نكونام از سه باشگاه لیگ برتر پیشنهاد دارد و با آنها در حال مذاكره است. باشگاه نساجی هم دوباره خواهان بازگشت این مربی شده، چراكه شدیدا با مجید جلالی به مشكل خورده است. صنیعی‌فر، مالك این باشگاه معتقد است جلالی نه‌تنها بیشتر از همه پول گرفته، بلكه امكانات كافی هم در اختیارش بوده، اما مدام مصاحبه كرده و از باشگاه انتقاد می‌كند. این احتمال وجود دارد كه نكونام فصل بعد دوباره به نساجی بازگردد و سرمربی این تیم شود. با این حال باید منتظر ماند تا نام سرمربی جدید ایران به صورت رسمی اعلام شود. شاید بعد از اعلام نام او، فدراسیون فوتبال مذاكرات با نكونام را آغاز كند.