سرقت میلیاردی  از عروس و مادر شوهرش

سرقت میلیاردی از عروس و مادر شوهرش

 دو مامور‌نما مسلحانه وارد خانه‌ای در تهران شدند و با زندانی‌کردن مادرشوهر و عروس، دو میلیارد تومان طلاهای آنها را به‌سرقت بردند.  

به‌گزارش خبرنگار جام‌جم، دو روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کرد که خانه‌شان مورد دستبرد دو مرد مامور‌نما قرار گرفته است.   شاکی در تشریح ماجرا گفت‌: سر کار رفته بودم. شب هنگام که به خانه‌مان در محله هاشم‌آباد بازگشتم متوجه شدم وسایل خانه به‌هم ریخته است. در یکی از اتاق‌ها با مادر و همسرم در‌حالی رو‌به‌رو شدم که دست‌ها و پاها و دهان‌شان با پارچه بسته شده بود. آن‌دو را نجات دادم و بعد از گفت‌وگو با آنها فهمیدم که دو مرد مامور‌نما به بهانه بازرسی وارد خانه‌مان شدند و با سلاح سرد و کلت، مادر و همسرم را محبوس کردند و طلاهای همراه‌شان به‌ارزش دو میلیارد تومان را به‌سرقت بردند.  صیاد خاکزاد، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: تحقیقات پلیسی برای دستگیری دو مامور‌نمای سارق و کشف طلاهای سرقتی از آنها ادامه دارد.