مرگ پدرزن بعداز دعوا با داماد

مرگ پدرزن بعداز دعوا با داماد

 مرد 70 ساله بعداز دعوا با دامادش بدحال شد و ساعاتی بعد فوت کرد.  به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه دهم خرداد یکی از مأموران کلانتری خانی‌آباد‌نو بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران را در جریان یک درگیری خانوادگی مرگبار قرار داد.

مأموران که با حضور در محل با جسد مرد 70 ساله‌ای رو‌به‌رو شده بودند به تحقیق از دختر او پرداختند. وی در اظهاراتش گفت‌: این خانه متعلق به من است. با همسرم به مشکل خوردم و قصد جدایی از او را داشتم و قرار بود شوهرم خانه را تخلیه کند. اما او خانه را تخلیه نکرد. او پدرم را هل داد و در نهایت آنجا را تخلیه کرد اما حال پدرم خوب نبود. او که مشغول عوض کردن قفل آپارتمان بود یکدفعه بدحال شد و افتاد. به اورژانس زنگ زدیم اما پدرم فوت شد. من و خانواده‌ام از شوهرم که این دعوا را راه انداخت شکایت داریم.  رضا اعلائی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت‌: قرار شد پزشکی قانونی علت دقیق مرگ مرد 70 ساله را مشخص کند تا مشخص شود دعوای دامادش با او باعث تشدید وضع نامساعد جسمانی او و مرگش شده یا نه‌.