شدیدترین رویارویی را  با اسرائیل پیش‌رو داریم

دبیرکل حزب‎الله‌:

شدیدترین رویارویی را با اسرائیل پیش‌رو داریم

شیخ نعیم قاسم در پیام خود به دومین همایش بین‌المللی «غدیر و مقاومت» که با حضور فعالان حوزوی، دانشگاهی و فرهنگی جبهه مقاومت در بقعه متبرکه امامزاده یحیی بن زید(ع) مشهد (میامی) برگزار شد‌؛ به تشریح مبانی مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی پرداخت. دبیرکل حزب‎الله گفت: «امروز ما از زمان تاسیس مقاومت اسلامی، شدیدترین رویارویی را با هیولای اسرائیلی تجاوزگر پیش‌رو داریم؛ همان که طاغوت آمریکایی پشتیبان آن است، کودکان، زنان و مردان را می‌کشد، خانه‌ها و مزارع را ویران می‌سازد و مردم را از سرزمین‌شان آواره می‌کند.»  وی ادامه داد: «جوانان مقاومت اسلامی لبنان با بیش از ۹۰ هزار سرباز و افسر ارتش اسرائیل، با سلاح‌های پیشرفته زمینی، دریایی و هوایی آنها روبه‌رو شدند‌؛ سلاح‌هایی که روزانه با محموله هواپیماهای آمریکایی برای‌شان مهمات و اسلحه می‌آورد.» شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: «از توفیقات الهی برای ما این بود که امام خامنه‌ای (قدس سره) زمانی که رئیس‌جمهور بودند، پیگیری امور حزب‌الله را بر‌عهده گرفتند و پس از پذیرش رهبری نیز با توجه استثنایی‌شان، نیازهای ما را تأمین، به استفتائات ما پاسخ گفتند و جهاد ما را پشتیبانی کردند.»