ایران، قطب درمان سرطان میشود
مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) این روزها حال و هوای دیگری دارد، عنوان «انستیتو کانسر ایران، قطب منتخب علمی کشور» تابلویی است که روی سر در این ساختمان کار گذاشته شد و حالا محل امنی برای بیمارانی است که با دردی سخت، دست و پنجه نرم میکنند؛ جایی که با همت متولیان و خیرین سلامت کشور، در وضعیت روشنتری نسبت به گذشته قرار گرفته تا خدمات نوین درمانی توسط پزشکان متخصص و با تجربه، برای بیماری سرطان در آن ارائه شود. این درحالی است که ساختمان قدیمی انستیتو کانسر نیز به عنوان مرکز آموزشی و پژوهشی حفظ خواهد شد تا در کنار بیمارستان جدید، زمینه توسعه فعالیتهای علمی و تحقیقاتی سرطان در کشور فراهم شود؛ موضوعی که محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت نیز در مراسم افتتاح بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران، از آن به عنوان بزرگترین مرکز درمان سرطان کشور و قطب درمان سرطان در منطقه نام برد و گفت: «اصل کار درمان سرطان شامل جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی و سلولدرمانی یا ژندرمانی است که همه این خدمات در این مرکز با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.»




