ادعای قتل همكلاسی برای رهایی از آزار شیطانی

ادعای قتل همكلاسی برای رهایی از آزار شیطانی

پسر جوان كه همكلاسی سابقش را كشته بود دیروز برای دومین بار از خود دفاع كرد و گفت مقتول مستحق مرگ بوده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر نهم خرداد ۹۷ مرد جوانی به پلیس آگاهی رفته و از ناپدید شدن پسر ۲4‌ساله‌اش به نام كیوان خبر داد. شواهد نشان می‌داد كیوان آخرین‌بار همراه دوستش آرش بیرون رفته بود. با افشای این ماجرا آرش بازداشت شد.وی كه با دروغ گویی سعی داشت پلیس را گمراه كند سرانجام لب به بیان حقیقت گشود و به قتل اعتراف كرد. وی گفت: من كیوان را كشتم و جسدش را آتش زدم. سپس جنازه را داخل یك چاله در حاشیه فرودگاه امام خمینی دفن كردم .
آرش 25ساله به اتهام قتل، جنایت بر میت و سرقت اموال قربانی در حالی در شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران پای میز محاكمه ایستاد كه اولیای‌دم برای او حكم قصاص خواستند. وی درباره انگیزه قتل گفت: من و كیوان با هم همكلاسی بودیم و همیشه به خانه هم رفت و آمد داشتیم. سال‌ها پیش یك بار مجبور شدم در خانه آنها به حمام بروم اما آن روز كیوان از من عكس گرفت و درخواستی نامشروع را مطرح كرد. او می‌خواست مرا آزار بدهد كه قبول نكردم اما تهدیدم كرد اگر به خواسته اش تن ندهم تصاویر برهنه مرا پخش می‌كند و آبرویم را می‌برد. او مرا آزار داد و این شروع ماجرا بود. او دست از این كار برنمی‌داشت و هر بار مقاومت می‌كردم مرا به پخش كردن عكس‌ها تهدید می‌كرد. او حتی یكی دیگر از دوستانم به نام فریدون را هم چند بار تحت آزار و اذیت قرار داده بود .به همین خاطر آخرین بار سر همین موضوع با او درگیر شدم و او را كشتم.
در پایان آن جلسه قضات دادگاه وی را به پزشكی قانونی معرفی كردند تا كارشناسان پزشكی قانونی درباره وی اظهار نظر كنند. همچنین قرار شد از فریدون نیز به‌عنوان مطلع بازجویی و تحقیقات تكمیل شود.
با تكمیل تحقیقات و استعلام دوباره نظر پزشكی قانونی آرش دیروز بار دیگر پای میز محاكمه ایستاد.
در ابتدای این جلسه فریدون كه به دادگاه احضار شده بود به عنوان مطلع در جایگاه ویژه ایستاد و حرف‌های متهم را تایید كرد. وی گفت: من چند بار در تله كیوان گرفتار شده بودم و او مرا آزار داده بود. كیوان همیشه با پسرهای كم سن و سال رفاقت داشت و گمان می‌كنم هدفش از این دوستی‌ها برقراری رابطه بود.
سپس قاضی دادگاه مادر قربانی را به جایگاه ویژه فراخواند تا به سوالات هیات قضایی پاسخ دهد. این زن در پاسخ به سوالات قضات درباره رابطه دوستانه فرزندش با دوستان كم سن و سالش گفت: من هیچ‌وقت به رابطه پسرم و دوستانش مشكوك نشده بودم. گاهی اوقات كه رابطه كیوان با دوستانش به هم می‌خورد پسرم ناراحت می‌شد و از من می‌خواست تا واسطه شوم. من هم به خاطر پسرم قبول می‌كردم و برای برقراری دوباره رابطه دوستی آنها واسطه می‌شدم ولی هیچ وقت فكر نمی‌كردم پسرم با آنها رابطه جنسی داشته باشد.
سپس متهم به دفاع پرداخت و مدعی شد: معمولا هر بار كه كیوان مرا به خانه‌اش دعوت می‌كرد مادر او در خانه نبود. آخرین‌بار دایی‌اش در طبقه پایین بود كه برای ما وسایل پذیرایی آماده كرد. من از كیوان می‌ترسیدم و جرات نداشتم درباره رفتار او با كسی صحبت كنم. از طرفی هم خجالت می‌كشیدم تا به كسی بگویم تسلیم خواسته شوم كیوان شده‌ام.
وی در حالی كه سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: من چاره‌ای غیر از تسلیم شدن در مقابل خواسته كیوان نداشتم ولی از خودم متنفر بودم و همیشه به این فكر می‌كردم كه اگر در آینده ازدواج كنم و صاحب فرزندی شوم چطور می‌توانم فرزندم را درست تربیت كنم. من از خودم خجالت می‌كشیدم و حتی نمی‌توانستم به خانواده‌ام حقیقت را بگویم.
وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: من آخرین بار تصمیم گرفتم با او صحبت كنم. به همین خاطر با ماشین دنبالش رفتم و گفتم بهتر است دست از سرم بردارد اما او قبول نمی‌كرد. من كه عصبانی شده بودم با مشت به صورتش ضربه زدم. وقتی دستش را روبه‌روی صورتش گرفته بود یك ضربه چاقو به او زدم. چون نیمه‌شب بود از ترسم جنازه را در حاشیه فرودگاه امام خمینی از ماشین بیرون انداختم. از باك ماشین بنزین بیرون آوردم و آن را آتش زدم. سپس جنازه سوخته را داخل یك گودال دفن كردم و برای این كه پلیس را گمراه كنم كیف پول و انگشتر او را برداشتم.
وی به عنوان آخرین دفاع نیز گفت: قبول دارم آخرین بار تصمیم به قتل كیوان داشتم و به همین خاطر چاقو همراهم بردم ولی در لحظه آخر منصرف شدم. من فقط برای این‌كه بتوانم از دست او فرار كنم با چاقو یك ضربه به او زدم ولی هرگز فكر نمی‌كردم همان ضربه موجب مرگ او شود. من در زندان متوجه شدم او مهدورالدم و مستحق مرگ بوده است. من حالا از كشتن او پشیمان نیستم.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر كنند.