جزئیات تیراندازی گانگسترها در میدان آرژانتین

جزئیات تیراندازی گانگسترها در میدان آرژانتین

مرد خلافكاری كه در میدان آرژانتین با شلیك گلوله، جوانی را به قتل رسانده بود، در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفته كه پلیس احتمال می‌داد مقتول قربانی انتقامگیری شده باشد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 14 و 30 دقیقه شنبه 22 تیر امسال یكی از ماموران كلانتری سنایی در تماس با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران از تیراندازی مرگباری در نزدیكی بانك قوامین در میدان آرژانتین خبر داد. بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند كه معلوم شد مرد 38 ساله براثر شلیك گلوله از ناحیه شكم زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش پزشكان فوت كرده است. ماموران زمانی كه به بازبینی دوربین مداربسته بانك و دیگر مغازه‌داران پرداختند، مشاهده كردند كه دوربین‌ها صحنه جنایت را به‌طور كامل ثبت كرده‌‌اند. 
در جریان تحقیقات مشخص شد كه روز حادثه مقتول همراه مرد دیگری سوار موتورسیكلتی در حال عبور از آن محل بودند كه مردی كه سلاح كلت كمری به دست داشت و راكب موتورسیكلتی بود به سمتشان شلیك كرد و مرد جوان را هدف قرار داد و به قتل رساند.
ضارب پس از این تیراندازی گریخت. دوست مرد مجروح هم با رها‌كردن او در كنار خیابان، با موتور از آنجا فرار كرد.
 پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشكیل و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت و بازداشت قاتل تیرانداز آغاز شد. این در حالی بود كه ماموران با بررسی اثر انگشت مقتول متوجه شدند او سابقه كیفری در زمینه سرقت و زورگیری داشته است. همچنین از روی تصویر به‌دست آمده از محل جنایت، هویت قاتل تیرانداز به‌دست آمد و مشخص شد او نیز خلافكار بوده و سابقه كیفری در زمینه سرقت دارد. در این مرحله از تحقیقات ماموران خانواده مقتول را كه ساكن یكی از شهرهای غربی كشور بودند شناسایی كردند و قرار شد برای تحقیقات و ثبت شكایتشان در دادسرا حاضر شوند.
این در حالی است كه جست‌وجوها برای دستگیری قاتل تیرانداز در حالی ادامه دارد كه پلیس احتمال می‌دهد مرد جوان قربانی انتقامگیری شخصی شده باشد.