بخشش اولیای‌دم  قاتل را سر به راه نكرد

بخشش اولیای‌دم قاتل را سر به راه نكرد

پسر قاتل پس از رضایت اولیای‌دم و بیرون آمدن از زندان، دوستش را با ضربه چاقو كشت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ششم اسفند سال گذشته، ماموران كلانتری شهرری در جریان یك فقره نزاع منجر به قتل در پارك شهید جهان‌آرا در محله جوانمرد قصاب قرار گرفتند.
در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد كشته شده جوانی ۲۵ ساله است. تحقیقات پلیسی از شاهدان مشخص كرد مقتول توسط یكی از دوستانش كه جوانی ۳۰ ساله و از افراد شرور منطقه است، مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به قتل رسیده است. شاهدان تاكید كردند قاتل و مقتول در یك محله زندگی می‌كنند و دوستی چند ساله با یكدیگر دارند.
تجسس‌ها ادامه داشت تا این‌كه ماموران دریافتند، متهم در یكی از استان‌های همجوار تهران پنهان شده كه پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از كارآگاهان برای دستگیری قاتل به مخفیگاه وی اعزام و قاتل بیستم تیر در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم منتقل شد. متهم به ماموران گفت: حدود هشت سال پیش به‌خاطر شغل مكانیكی‌ام با مقتول آشنا شدم و با وی رابطه‌ای دوستانه داشتم. مقتول به علت طلبی كه از من داشت به‌صورت مداوم تماس می‌گرفت. شب حادثه او را در پارك دیدم و دوباره طلبش را خواست و فحاشی كرد. بعد هم با چاقو ضربه‌ای به من زد.من هم با چاقو ضربه‌ای به شكم و كمر او زدم و فرار كردم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: كارآگاهان در تحقیقات پلیسی متوجه شدند قاتل دارای چندین فقره سابقه نزاع بوده كه در یكی از نزاع‌ها مرتكب قتل شده و با رضایت اولیای‌دم از زندان آزاد شده است.