نیمار و حاشیه، داستان تكراری ستاره برزیلی

نیمار و حاشیه، داستان تكراری ستاره برزیلی

طی دو سالی كه نیمار از بارسا جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، حاشیه و خبرهای جنجالی به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی فوتبالی این ستاره برزیلی تبدیل شد. اما این حاشیه‌ها طی چند هفته گذشته به اوج خود رسیده است. ماجرا از آنجا شروع شد كه شایعه بازگشت نیمار به بارسا در رسانه‌ها شنیده شد و حالا كه بیش از یك هفته از تمرینات پیش‌فصل این تیم می‌گذرد، غیبت نیمار موجب شده تا مدیران تیم پاریسی دست به جریمه شوند. با این حال، نیمار در روزهای غیبت نیز همچنان حاشیه‌ساز است تا مشخص شود روزهای حضور او در PSG به شماره افتاده است. 
به گزارش جام‌جم، او كه هفته پیش در موسسه خود در برزیل حضور داشت، اظهارنظری جنجالی کرد كه به‌تازگی در رسانه‌ها مخابره شده است. در مراسمی در همان موسسه وقتی از او پرسیده شد كه بهترین خاطره دوران فوتبالش چه بوده است، نیمار این‌طور جواب داد: قهرمانی با برزیل در المپیك ریو و كامبك با بارسا مقابل پاری‌سن ژرمن با نتیجه 6 بر یك. نیمار در مورد آن شب به یاد ماندنی گفت: چیزی كه بعد از گل ششم حس كردیم تا پیش از آن هرگز تجربه نكرده بودیم، یك حس باورنكردنی. نیمار در ادامه، خاطرات اتفاقات رختكن پس از این پیروزی را نیز به یاد آورد و اظهار كرد: زمانی كه با بارسلونا، پی‌اس‌جی را بردیم، در رختكن جنون به پا شده بود؛ معتقدم این بهترین حس ممكن برای تمام ما بود.
او همچنین كاری انجام داد كه ثابت می‌كند این بازیكن برزیلی علنا به‌دنبال جدایی از پاری سن ژرمن است. به گزارش اكیپ، نیمار به‌تازگی ویدئویی از خود را با پیراهن بارسلونا منتشر كرد تا بار دیگر از علاقه‌اش برای بازگشت به آبی‌اناری‌ها خبر دهد. در این میان شایعه‌ای نیز در مورد مبادله او با كوتینیو شنیده شده كه همین مساله انتقاد مدیر برنامه‌های كوتینیو را به‌دنبال داشته است. كیا جورابچیان، مدیر برنامه ایرانی‌الاصل كوتینیو اعلام كرد كه با وجود این‌كه باشگاه پیشتر به وی اطمینان داده كه موكلش در تابستان فروخته نخواهد شد اما به‌تازگی مطلع شده كه برخی عناصر داخلی باشگاه با مذاكره مخفیانه درصدد معاوضه وی با نیمار هستند.
جورابچیان در این زمینه گفت: اجازه نمی‌دهم مردم در مورد كوتینیو حرف بزنند و از او انتقاد كنند، چرا كه طی یك سال‌و‌نیم گذشته هرگز حرفی نزده‌ایم؛ اجازه چنین كاری را نخواهم داد و همه ما حامیان كوتینیو اجازه نخواهیم داد كه چنین اتفاقی بیفتد، چرا كه بارسا نسبت به ماندن وی در نیوكمپ اطمینان داده است.