ستایش در امتداد 2 فصل قبل روایت می‌شود

ستایش در امتداد 2 فصل قبل روایت می‌شود

قربان نجفی، بازیگر نقش صفایی: درونمایه شخصیتم در ستایش 3 دست نخورده باقی مانده، ولی كمیت آن بیشتر شده است و همین باعث شد حجم درگیری‌ام با سریال بیشتر شود. داستان فصل سوم ستایش در امتداد دو فصل قبل روایت می‌شود و اینجا بناست سرنوشت شخصیت‌ها به نتیجه نهایی برسد و عاقبت كار آدم‌ها را ببینیم. شخصیتی كه پیشتر در این مجموعه ایفا كرده بودم را در اینجا هم برعهده دارم و با همراهی سعید سلطانی كارگردان فهیم كار كوشیدم جزئیات بیشتری از نقش را در خلال موقعیت‌هایی كه در آنها قرار می‌گیرد بازنمایی كنم.
 ستایش 3 جذاب‌تر است
به لحاظ داستانی ستایش 3 از فصل اول به مراتب كشش بیشتری دارد و خرده‌داستان‌هایی كه در مجموعه وجود دارد، باعث می‌شود مخاطب بتواند پیگیر سریال شود، اما در نگاهی كلی اقبال به یك مجموعه تلویزیونی به دلایل مختلفی ربط دارد كه فقط یكی از این دلایل، كیفیت داستان است. یكی دیگر از عوامل اقبال به یك سریال، زمان پخش آن است و رقبایی كه در پخش دارد. نسبت به زمانی كه فصل اول ستایش روی آنتن رفت، هم حجم رقبای رسانه ملی بیشتر شده است و هم این‌كه در رسانه ملی تولیدات متنوع‌تری از برنامه‌های گفت‌وگومحور تا سریال‌های مختلف وجود دارد.
 كار ستایش سخت می‌شود
در زمان پخش ستایش1 اصلا گوشی‌های هوشمند تا این اندازه متداول نبود و شبكه‌های اجتماعی نیز چنین گستردگی نداشت. این گونه نبود كه مخاطبان بتوانند با گوشی‌های خود و از طریق سامانه‌های ویدئوی درخواستی، فیلم و سریال ببینند. پس طبیعی است كه نه فقط كار ستایش 3 كه كار هر محصول نمایشی دیگری در جلب مخاطب روزگار ما سخت‌تر باشد، ولی آنچه مشخص است كیفیت بالای ساختاری و تقویت جذابیت دراماتیك ستایش 3 است كه كار آن را برای جلب مخاطب راحت‌تر می‌كند.