یك تولد و میلیون‌ها مهمان

یك تولد و میلیون‌ها مهمان


«براندن» نوجوانی 12 ساله است كه از روز گذشته تبدیل به یكی از چهره‌های محبوب توییتر شده است. او كه قرار بود تولد 12 سالگی خود را جشن بگیرد به دلیل شیوع كرونا ناچار بود روز تولدش را تنها در كنار خانواده‌اش باشد، اما یك توییت همه‌چیز را تغییر داد.
 ماجرا از آنجا شروع شد كه پدر براندن به دلیل این‌كه نتوانسته برای پسر خود جشن تولدی را كه دوست داشت بگیرد، تصمیم می‌گیرد این موضوع را با فالوئرهای خود درمیان بگذارد و از آنها بخواهد برای براندن پیام تبریك بگذارند.
 آنها یك نقشه از جهان نقاشی می‌كنند و هر كسی كه برای آنها پیام تبریك می‌گذاشت را روی نقشه علامتگذاری می‌كردند. طولی نكشید كه نقشه دست ساز براندن از جهان، پر شده بود از علامت‌هایی كه هركدام نشان‌دهنده تبریكی از یك شهرهای مختلف جهان بود. كاربران توییتری با به اشتراك گذاشتن این توییت برای یكدیگر، به براندن تبریك گفته و محل زندگی خود را اعلام می‌كردند و نام «براندن» در مدت زمان كوتاهی در میان ترین‌های جهان قرار گرفت.
 تولدت مبارك براندن، از لندن  براندن تولدت مبارك، از ونكوور كانادا تو بی‌نظیری براندن تولدت مبارك؛ اینجا ایران است تا لحظه تنظیم این خبر بیش از ۹۰ هزار پیام تبریك از سراسر جهان برای براندن ارسال شده بود آن هم كمتر از ۱۲ ساعت. به نظر می‌رسد این باشكوه ترین تولدی باشد كه این پسر بچه می‌توانست در طول عمر خود تجربه كند. شیوع ویروس كرونا گرچه مردم سراسر جهان را خانه‌نشین كرده است، اما دل‌های آنها را روز‌به‌روز به‌هم نزدیك‌تر می‌كند.