ناو اطلاعاتی «شیراز» تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق می‌شود

ناو اطلاعاتی «شیراز» تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق می‌شود


فرمانده نیروی‌دریایی‌ارتش از پیشرفت مراحل ساخت ناو اطلاعاتی شیراز خبرداد و گفت: این شناور که از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق خواهدشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی درباره ساخت شناور اطلاعاتی شیراز عنوان کرد: این شناور جدید ویژگی‌های خاصی دارد که کار ساخت سازه آن به اتمام رسیده و هم‌اکنون در حال تجهیز سامانه‌های آن هستیم . پیش‌بینی کرده‌ایم سال آینده این شناور جدید را به ناوگان نیروی دریایی ملحق کنیم.
فرمانده نداجا همچنین در خصوص مقدمات ساخت شناورهای تریماران گفت: ساخت این شناور که بیش از 3000 تن وزن دارد و از قابلیت‌های تهاجمی خوبی برخوردار است در دستور کار نیروی دریایی قرار گرفته و طراحی‌های مفهومی و جزئی آن نیز انجام شده‌است و ان‌شاءا... برنامه ساخت آن به طور جدی در سال‌های آینده آغاز می‌شود.
خانزادی با اشاره به توانمندی کارکنان با تجربه و جوان نیروی دریایی عنوان کرد: امروز نیروی دریایی به سطحی از توانمندی رسیده که قادر است بسیاری از نیازهای خود را در داخل و توسط متخصصان جوان و کاردان تأمین کند و این روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس در تمامی بخش‌های نیروی دریایی تسری یافته‌است.