استقبال کم‌نظیر فناوران داخلی از طرح «نشان ایرانی۲»

استقبال کم‌نظیر فناوران داخلی از طرح «نشان ایرانی۲»

در پی انتشار فراخوان روزنامه جام‌جم نسبت به دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌های خلاق و نوآور و مخترعانی که اختراع با قابلیت صنعتی‌شدن دارند به منظور استفاده از فرصت ۳۰ میلیون تومانی تبلیغات ومعرفی دستاوردها و خدمات خود، در ۱۰ روز نخست اجرای این طرح قریب به ۲۵۰ شرکت ثبت نام کرده و پیامک تایید ثبت نام برایشان ارسال شده است. در این مدت همکاران جام‌جم ضمن تماس با این شرکت‌ها و تنظیم قرار حضوری یا تلفنی به منظور انجام مصاحبه، در حال آماده‌سازی رپرتاژهای معرفی این شرکت‌ها هستند که نمونه‌هایی از معرفی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها در این طرح، امروز در صفحات ۸، ۱۴و ۱۵ جام‌جم منتشر شده است.
در روزهای پیش رو نیز در هر روز حداکثر چهار رپرتاژ با لوگوی نشان ایرانی در صفحه‌های مختلف جام‌جم منتشر خواهد شد. گفتنی است شرکت‌ها و خدماتی که در این طرح معرفی می‌شوند، پیشتر تاییدیه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرده‌اند و با توجه به خدمات جذاب، فناورانه و مقیاس‌پذیری که ارائه می‌دهند قابلیت بزرگ‌شدن بازار خود را دارند.
طرح نشان ایرانی۲ به دنبال اجرای مرحله اول این طرح در زمستان 98 اجرا می‌شود که هدفش حمایت از تولید‌کنندگان کالای داخلی بود و با استقبال چشمگیر کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی کشور اجرا شد. هدف جام‌جم از اجرای طرح نشان ایرانی در دو سال پیاپی که از جانب رهبر انقلاب به نام سال‌های «رونق تولید» و «جهش تولید» نامگذاری شده است، کمک به معرفی دستاوردهای شرکت‌های ایرانی و حمایت از تولید داخلی به منظور رونق تولید و اشتغال درون‌زا در کشور است.
در طرح نشان ایرانی2، روزنامه جام‌جم در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، به انتشار محتوای رایگان معرفی این شرکت‌ها و خدمات آنها می‌پردازد. بنابراین شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و مخترعان می‌توانند از حداقل 24 کادر فضای رایگان معادل نیم صفحه در روزنامه، ضمائم، سایت و شبکه‌های اجتماعی روزنامه جام‌جم (به ارزش بیش از 30میلیون تومان) بهره‌مند شوند. ضمنا برای ضریب‌دهی هر چه بیشتر به معرفی و فعالیت این شرکت‌ها، از شرکت‌های برتر مصاحبه تصویری تهیه و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
اگر در شرکتی دانش‌بنیان مشغول کارهستید یا استارت‌آپ خلاق و نوآوری را راه‌اندازی کرده‌اید و برای بزرگ‌شدن خدماتش ایده‌های فراوانی در سر دارید، برای استفاده از خدمات این طرح، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کافی است به وبگاه طرح نشان ایرانی۲ به نشانی
 neshan.jamejamdaily.ir سر بزنید و ثبت‌نام کنید. در نظر داشته باشید حداکثر ظرفیت پذیرش شرکت‌ها در این طرح محدود بوده و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر ثبت‌نام کنند و معرفی‌شان در این طرح به تایید کارگروه نشان ایرانی۲ در روزنامه جام‌جم برسد. معرفی کسب‌وکار شما در جام‌جم افتخار ماست.