اتان هاوک در نقش یک آدم‌ربای بد طینت

دردسرهای ترسناک «تلفن سیاه» برای سینما

اتان هاوک در نقش یک آدم‌ربای بد طینت



  اسکات دریکسون برای فیلم تازه‌اش از اتان هاوک در نقش شخصیت اصلی ماجرا استفاده می‌کند. این فیلم با نام «تلفن سیاه» وارد مرحله تولید می‌شود و از حال و هوایی دلهره‌آور و ترسناک برخوردار است. فیلمنامه اقتباسی تلفن سیاه براساس داستان کوتاهی از جو هیل نوشته می‌شود و دریکسون قرار است به آن شاخ و برگ بدهد تا بتوان از آن فیلم بلند سینمایی جذابی تولید کرد. دریکسون که قبلا در سال 2012 از هاوک در «شرور» خود استفاده کرده بود، از همکاری دوباره‌اش با بازیگر به‌عنوان فیلمی بسیار دیدنی اسم می‌برد.
شرکت یونیورسال و شرکت مستقل فیلمسازی بلوم هاوس (که متخصص تولید درام ترسناک سطح بالاست) تلفن سیاه را با هزینه‌ای 45 میلیون دلاری تولید می‌کنند. داستان کوتاه جوهیل مدتی قبل در مجموعه داستان کوتاه او بود که توسط شرکت انتشاراتی سنچری گوست روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفته است. در محور این داستان کوتاه، موضوع یک کودک‌ربایی قرار دارد. این پسربچه بعد از ربوده شدن، خودش را در زیرزمین سیمانی مکانی ناآشنا پیدا می‌کند. روی در و دیوار اتاق، نشانه‌هایی از قربانیان قبلی آدم‌ربایی‌ها وجود دارد. با فرا رسیدن شب، تلفن آنتیک داخل اتاق (که البته قطع است) شروع به زنگ زدن می‌کند. در آن سوی خط مرگ در حال صحبت کردن است و پسربچه که در موقعیت بسیار بد و غیرقابل باوری قرار گرفته، نمی‌داند باید چه واکنشی از خود نشان دهد. هاوک در قالب شخصیت آدم‌ربا بازی می‌کند که شنیده صدای زنگ تلفن، او را به زیرزمین می‌کشاند و ماجراهای بعدی داستان به وقوع می‌پیوندد. میسون تامس پسربچه ربوده شده و جرمی دیویس پدر اوست. هنوز معلوم نیست صدای کدام بازیگر برای شخصیت مرگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. جو هیل که بر کار نگارش فیلمنامه نظارت کامل داشته، مدیر تولید فیلم هم هست.
هاوک که دنیای ترس و دلهره چندان بیگانه نیست، در کنار همکاری با دریکسون در شرور یکی از نقش‌های اصلی مجموعه ترسناک بسیار موفق «تصفیه» را هم بازی کرده است. این مجموعه دلهره‌آور هم توسط شرکت فیلمسازی بلوم هاوس تولید شده است. او اواسط ماه فوریه راهی کارولینای شمالی می‌شود تا جلوی دوربین تلفن سیاه قرار گیرد.  هنوز معلوم نیست او قبل از حضور جلوی دوربین این فیلم، بازی‌اش در مجموعه ابرقهرمانانه و کمیک‌استریپی «مون نایت/ شوالیه تاریکی» را تمام می‌کند یا خیر. هاوک ضد‌قهرمان داستان این مجموعه است که به نبرد با ابرقهرمان ماجرا می‌پردازد. به‌جز این، هاوک یکی از نویسندگان فیلمنامه مینی‌سریز «پرنده خوب لرد» هم هست و یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کند. اطلاع چندانی از داستان این مینی‌سریز در دست نیست./ ددلاین