آلبوم شناور منتشر شد

آلبوم شناور منتشر شد


آلبوم شناور سوی ساحل ناپیدا به آهنگسازی محسن غلامی و خوانندگی صادق میرزا منتشر شد. قطعات این آلبوم در طول 10سال اخیر جمع‌آوری شده و امسال با صدای صادق میرزا که یکی از شاگردان استاد شجریان است، به اشتراک گذاشته‌شد. آهنگساز این قطعه ضمن این توضیح، اضافه کرد: سعی شده در این آلبوم ملودی‌ها کوتاه باشد که بهتر و مناسب بر خاطر مخاطب به جای بماند. از شاهکار این آلبوم می‌توان به قطعه اندوه تنهایی برای شعری از فروغ فرخزاد اشاره کرد که از جنس مولودی و محتوا اثر بخشی خاصی دارد.
غلامی درباره ژانر و شاخص‌های این اثر بیان کرد: ژانر موسیقی سنتی و تنظیم آن مولودی محور است و فضای دهه ۴۰ و 50 را تداعی می‌کند. از شاخص‌های این آلبوم همخوانی گروه کر است که در بسیاری از قطعات بخشی از ساز اصلی محسوب می‌شود و نمونه اصلی آن در قطعه موج دیده می‌شود که ۷۰درصد آن توسط گروه کر تهیه شده‌است.
در آلبوم شناور بسیاری از نوازنده‌ها و خواننده اثر گمنام هستند؛ چون آهنگساز این اثر معتقد است یک اثر مطلوب نیازمند چهره نیست بلکه به کیفیت، تخصص و تعهد نیاز دارد.  صادق میرزا سال ۸۷ بعد از قرار گرفتن در فهرست 22نفر برگزیده آزمون خوانندگی در فرهنگستان هنر، وارد دنیای هنر شد و همزمان در دو رشته خوانندگی و صداپیشگی فعالیت می‌کند.