پایتخت 6 از عیدمبعث روی آنتن می‌رود

پایتخت 6 از عیدمبعث روی آنتن می‌رود


مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن اعلام خبر بازپخش خلاصه هفت‌قسمتی پایتخت 6 از عیدمبعث و پخش دو قسمت جدید در روزهای 29 و 30 اسفند از شبکه یک، گفت: پرونده پایتخت 6 و باقی‌مانده قصه آن در شب پایانی سال 1399 بسته می‌شود.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما گفت: قصه دو قسمت پایانی نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و در حال‌حاضر در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است و درحقیقت روند قصه 15قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.
خواجه‌نژاد با اشاره به جلسه سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه و سازنده آثار ارزشمندی همچون اغما، مدینه، چک برگشتی، روز حسرت و... با رئیس سازمان پیش از آغاز تصویربرداری دو قسمت پایانی تصریح کرد: در این نشست آقای سیروس مقدم با بیان توضیحاتی اذعان کرد سوءنیتی برنامه‌ریزی شده در کار نبود، اما رسانه‌های بیگانه با اهداف سوء خود روی آن موج سواری کردند و گروه سازنده موظف شد فصل 6 را با پایان‌بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.
مدیر روابط‌عمومی معاونت سیما با اشاره به سیاست سیما برای حمایت از تولیدات فاخر و پرمخاطب تصریح کرد: این مجموعه نمایشی در فصل‌های گذشته الگوی موفقی در سریال سازی و حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی‌بوده، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و ان‌شاءا... پس از ارائه طرح مناسب، زمینه تولید فصل هفت پایتخت مهیاست.
وی خاطرنشان کرد: خلاصه هفت‌قسمتی پایتخت 6 از 21 اسفند همزمان با عید مبعث ساعت 19و30دقیقه بازپخش و دو قسمت جدید در روزهای 29 و 30 اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.