مهمان‌های شب عید تلویزیون

گفت‌وگو با تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران سریال چوب‌خط که از شبکه 3 پخش می‌شود

مهمان‌های شب عید تلویزیون

نفس‌های سال 99 به شماره افتاده و دیگر پرونده این سال با تمام مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند به‌زودی بسته می‌شود. امسال مردم با افت و خیزهای زیادی روبه‌رو بودند. از سر و کله زدن با ویروس کرونا گرفته تا مشکلات معیشتی و اقتصادی... همه این موارد باعث شد تا رسانه ملی با تولید و پخش برنامه‌ها و سریال‌های متنوع حال مردم را خوب کند. به همین دلیل و در راستای این تصمیم برای روزهای پایانی سال هم یک مجموعه کمدی شیرین را برای پخش درنظر گرفته تا بتواند کام مردم را در این روزها شیرین کند. پخش مجموعه تلویزیونی چوب‌خط از امشب از شبکه سه سیما شروع می‌شود. این سریال به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور تولید می‌شود. البته همزمان با پخش، ضبط سریال ادامه خواهد داشت. این سریال که پیشتر برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود، مضمونی کمدی و اجتماعی دارد و قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند. الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیر نوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (با هنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی هستند که در «چوب‌خط» به ایفای نقش می‌پردازند. داستان سریال چوب‌خط درباره فرخ فرخنده مسافری است که از خارج از کشور به وطن بازمی‌گردد و همزمان با رسیدنش مشکلات و اتفاقات عدیده‌ای او را غافلگیر می‌کند و حالا وقت آن است که با یاری خانواده و همسایگان بر مشکلات فائق آید. با تهیه‌کننده، کارگردان و دیگر بازیگران این سریال به گفت‌وگو نشسته‌ایم تا جزئیات بیشتری از سریال بدانیم.

حمید بهرامیان، کارگردان از چوب‌خط می‌گوید:
 تلاش کردیم اتفاق خوبی بیفتد
از عنوان سریال مشخص است که به لحاظ محتوا شاهد یک کار شیرین خواهیم بود. وقتی این کار به شما پیشنهاد شد چه ویژگی‌های باعث شد کارگردانی آن را بپذیرید؟
اولین چیزی که نظر من را جلب کرد این بود که کار کمدی بود و به قول شما در یک فضای شیرینی می‌گذشت. با توجه به این‌که فیلم سینمایی اول من هم کمدی بود خیلی دوست داشتم که سریال کمدی هم بسازم و این باعث شد طرح اولیه که متعلق به آقای سهراب پور بود را دوست داشتم و می‌دانستم قابلیت این را دارد که من بخواهم روی آن کار کنم.
با توجه به این‌که نخستین فیلم سینمای تان هم در ژانر کمدی بود، پس می‌توان گفت علاقه تان به ساخت کارهای کمدی است و نمی‌خواهید ژانرهای دیگر را تجربه کنید؟
اتفاقا علاقه به تجربه کردن ژانرهای مختلف را در فیلمسازی دارم. از ابتدا هم هدفم این بود که مثل خیلی از کارگردان‌ها در ژانر اجتماعی کار کنم. چون به لحاظ هنری به این نوع فیلم‌ها توجه بیشتری می‌شود؛ چه در جشنواره‌ها و چه در بین بچه‌های سینما. اما به صورت خیلی اتفاقی فیلم اولم در ژانر کمدی پیشنهاد شد و آن را ساختم و وقتی دیدم که فیلم خوبی از آب درآمد خواستم که این ژانر را ادامه بدهم. اما مصمم هستم که ژانرهای دیگر را هم تجربه کنم.
از آنجایی که شما در تلویزیون با مخاطبان بسیاری و با سلیقه‌ها و رویکردهای متفاوتی رو به رو هستید و در شرایط خاصی هم به سر می‌بریم، فکر می‌کنید «چوب خط» بتواند مخاطب را بخنداند؟
در این مورد نمی‌توانم نظر قطعی بدهم و باید منتظر واکنش مخاطب بمانیم. اما همه تلاشمان را کردیم تا در زمان کمی که برای مراحل مختلف ساخت این سریال داشتیم، کاری بسازیم که مخاطب دوست داشته باشد و برایش اتفاق خوبی بیفتد.
قرار هست «چوب خط» به چه محورهایی بپردازد و شما در کارتان چه بخش‌هایی را پررنگ تر کردید؟
به هر حال هر کاری که ساخته می‌شود رگه‌هایی از مضامین اجتماعی خواهد داشت. اما در مورد این سریال من سعی نکردم هیچ مضمونی را پررنگ تر کنم. در مورد کانسپت اصلی مواجهه یک خانواده مثل همه خانواده‌های دیگر با بی‌پولی که مقطعی با آن درگیر می‌شود واین بی‌پولی و نحوه برخورد این خانواده با این مساله را با این مقطع از زندگی شان مطرح می‌کنیم.
 شما در این کار یک سری بازیگر مثل آقای ژوله را دعوت کردید که از تلویزیون فاصله گرفته بود. بنابراین درباره انتخاب بازیگران بگویید و این‌که افرادی را که مدنظر داشتید توانستید جذب کنید؟
بله تقریبا بازیگران همان افرادی هستند که از ابتدا مدنظر داشتیم و به آنها فکر کرده بودیم. البته با برخی از این بازیگران قبلا کار نکرده بودم و نخستین تجربه همکاری مان بود.
بعضی از پروژه‌ها به دلیل کرونا مدتی کارشان دچار توقف شد. کار شما درگیر این مساله نشد؟
خوشبختانه با مشکلی رو به رو نبودیم و چند بار هم سر صحنه همگی تست دادیم. امیر نوری هم بعد از حدود 10 روز که از ما جدا شده بود و خارج از کار ما کرونا گرفته بود. آقای ژوله هم مشکوک به کرونا بود که تست داد و منفی شد.




گفته‌های منصور سهراب‌پور، تهیه‌کننده:
با «چوب‌خط» فضای خانواده‌ها را گرم می‌کنیم
منصور سهراب‌پور، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «چوب‌خط» که از امشب روانه آنتن می‌شود، درباره تولید این سریال می‌گوید: علاقه‌مند بودیم سریالی بسازیم که محفل مردم را که مدت‌هاست با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، شیرین و مفرح کنیم. درواقع سریال «چوب‌خط» با همین هدف تولید شده که حال مخاطب را خوب کند. مردم این روزها به‌خاطر کرونا و دیگر مسائل حال خوبی ندارند و نیاز به تغییر روحیه دارند.
وی ادامه می‌دهد: به همین دلیل با تولید سریال «چوب‌خط» می‌خواهیم لبخند را به لب مردم بیاوریم و با یک سریال مفرح فضای خانواده‌ها را گرم کنیم. امیدواریم این سریال مخاطبان را با خودش همراه کند و آنها با علاقه به تماشای سریال بنشینند.
این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که در سریال «چوب‌خط» به چه مفاهیمی می‌پردازد، می‌افزاید: «چوب‌خط» با زبان شیرین به موضوع خانواده می‌پردازد و این‌که می‌توان در کنار همدیگر مشکلات را حل کرد و هر گره‌ای را با همراهی باز کرد؛ به‌همین دلیل نباید از مشکلات واهمه داشت، چون با کمک هم و تلاش زیاد قابل حال است. حرف سریال «چوب‌خط» پرداختن به چنین مواردی است.
سهراب‌پور اشاره می‌کند: حدود ۸۰ روز پیش این سریال کلید خورد و تصویربرداری نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت. البته گروه شبانه‌روز مشغول کار هستند، ضمن این‌که عوامل به دو گروه تقسیم شدند تا سریال برای پخش به‌موقع آماده باشد. به همین دلیل باید به عوامل خسته نباشید بگویم که شبانه‌روز زحمت می‌کشند تا یک سریال جذاب را برای مخاطبان آماده کنند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا «چوب‌خط» در سکوت خبری تولید شده؟ می‌گوید: واقعا نمی‌دانستیم با توجه به همه‌گیری کرونا چه مشکلاتی پیش می‌آید و آیا می‌توانیم آن‌را به‌موقع به آنتن برسانیم یا نه؟ چون قرار نبود سریال در این مقطع زمانی پخش شود و بنا به تصمیم قبلی می‌خواستند در نوروز روی آنتن رود اما با صلاحدید مدیران قرار شد سریال از امشب پخش شود. به هر حال با توجه به شرایط موجود نیاز بود خوراک مناسب در قالب یک سریال طنز از تلویزیون پخش شود. همین موضوع کار ما را سخت‌تر کرد تا با تعدد ساعت‌های بیشتر ضبط، کار را برای آنتن آماده کنیم.
این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که آیا موفق به جذب بازیگرانی که قصد همکاری با آنها را داشتید شدید یا نه؟ توضیح می‌دهد: با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو بودیم، به‌ویژه این‌که بسیاری از بازیگران برای آثار حوزه نمایش خانگی درگیر بودند و برخی‌ها هم به‌دلیل کرونا حاضر به همکاری نبودند. همه این موارد کار ما را سخت‌تر کرد اما با وجود این مسائل توانستیم بازیگران بسیار حرفه‌ای را برای بازی در سریال «چوب‌خط» جمع کنیم.
 وی ادامه می‌دهد: تلاش کردیم بازیگرانی را دعوت کنیم که خیلی در سریال‌ها تکرار نشده باشند تا بازی‌ها در کنار قصه برای مردم دوست داشتنی باشد. در نهایت امیدواریم سریال «چوب‌خط» نظر مخاطبان تلویزیون را جلب کند.



حضور اکبر عبدی در چوب‌خط
یک همسایه فرانسوی
اکبر عبدی از جمله بازیگرانی است که تجربیات بسیاری در عرصه طنز چه در سینما و چه در تلویزیون دارد و شیرینی و طنازی خاصی در بازی‌اش دارد که باعث شده هر نقشی را که بازی می‌کند به دل مخاطب بنشیند. او که این اواخر اجرا را با برنامه «شبی با عبدی» هم تجربه کرد، آخرین حضورش مربوط به مجموعه چوب‌خط است که در این سریال در نقش همسایه خانه بالاشهری و فرانسوی‌تبار مقابل دوربین رفته است.
 کاراکتری بامزه و شیرین که با طنازی‌های معمول عبدی تجربه متفاوتی در کارنامه کاری این بازیگر به حساب می‌آید. قطعا با شناختی که از بازی و شخصیت عبدی در ذهن داریم باید منتظر نقش‌آفرینی شیرین و دوست‌داشتنی دیگری از وی در این سریال باشیم. عبدی در کنار این مجموعه قرار است در سریال «روزهای آبی» هم حضور داشته باشد که هنوز موفق به بازی در این سریال نشده است.



محمود جعفری درباره نقش‌اش توضیح می‌دهد
کشمکش‌های پدر و پسری
 محمود جعفری یکی دیگر از بازیگران این سریال است که در گفت‌وگو با جام‌جم در خصوص نقشی که در سریال ایفا کرده می‌گوید: من در این سریال نقش پدری را بازی می‌کنم که همسرش فوت شده و با پسرش زندگی می‌کند. البته کمی هم اعتیاد دارد و به لحاظ این‌که چوب‌خط ساختار کمدی و طنز دارد، سعی شده ابعادی برای تک‌تک شخصیت‌های این سریال در نظر گرفته شود که به کمدی کار کمک کند.
وی ادامه می‌دهد: در طول قصه این شخصیت حضور دارد و داستان و مسائل مربوط به خودش را روایت می‌کند و کشمکش‌هایی هم با پسرش دارد که به هر حال در ساختار کمدی این کشمکش‌ها بین شخصیت‌ها و اعضای یک خانواده باید وجود داشته باشد تا بتواند لحظات کمدی موقعیت را ایجاد کند.
جعفری درباره همکاری با کارگردان جوانی مثل بهرامیان هم عنوان می‌کند: آقای بهرامیان کارگردان خوبی است و شناخت دقیقی از بازی‌ها دارد. فیلمنامه هم بسیار خوب و جذاب است و همچنین وجود آقای سهراب‌پور که سال‌هاست در زمینه تهیه‌کنندگی فعالیت می‌کند و این اواخر هم با هم فیلم «درخونگاه» را کار کرده بودیم.
این بازیگر در پایان هم درباره فضای کار می‌گوید: فضای کار بسیار صمیمی بود و دوستان و گروه خوبی داشتیم. من فکر می‌کنم این صمیمیت و حس خوبی که پشت صحنه داشتیم، به مخاطبان هم منتقل شود تا در این شرایط سخت کرونا که استرس و نگرانی بیماری را در کار به همراه داشتیم، توانسته باشیم سریال خوب و جذابی را برای مخاطب تلویزیون بسازیم و کمدی موقعیت خوبی ایجاد کنیم. چون شاهد بودم همه بچه‌های گروه چه در مقابل دوربین و چه پشت صحنه تلاش‌شان را کردند.



صحبت‌های امیرمهدی ژوله درباره چوب خط
تلویزیون خانه من است
امیرمهدی ژوله، بازیگر مجموعه‌های دیوار به دیوار و مرد هزار چهره و نویسنده سریال‌های نقطه چین و کمربندها را ببندیم مدتی بود از تلویزیون فاصله گرفته بود و در هیچ مجموعه تلویزیونی حضور نداشت. تا این‌که خبر حضورش در قالب یکی از نقش‌های اصلی مجموعه چوب‌خط از همان ابتدا باعث شد که درگیر حواشی شود. تا جایی که هجمه‌هایی که به او وارد شد او را ناچار به واکنش کرد و در صفحه‌اش در فضای‌مجازی نوشت:« تلویزیون خانه من بوده. چه آن روزی که برره و مردهزارچهره و درحاشیه و... را برایش می‌نوشتیم، چه آن روزایی که در دورهمی و دیوار به دیوار را بازی می‌کردم و چه خندوانه و استند آپ آن مهر تکرار نشدنی که از شما گرفتم.
این نویسنده یادآور شده‌است: «رابطه ما با تلویزیون در دوره‌ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد؛ که قطعا بخشی از آن به خاطر بعضی بی‌توجهی‌ها یا قصور من بوده. حالا قراره به جای تکرار آن روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنیم. برای این‌که شاید لبخندی به گوشه صورت خسته از این دوران بنشونیم و حالا چوب‌خط به کارگردانی حمید بهرامیان که از نیمه دوم اسفندماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.»



مونا کرمی از تجربه بازی در این سریال می‌گوید
همکاری با علیرضا خمسه برایم کارگاه آموزشی است
مونا کرمی، درباره نقشش در سریال چوب‌خط یادآور می‌شود: من در این سریال، نقش دختری دو وجهی را بازی می‌کنم که همین موضوع جذابیت نقش را دو برابر کرده است. زیرا دختری است که در یک بعد برایش اتفاقاتی می‌افتد که نسل جوان امروز با آن درگیر است و دغدغه آن را دارد. البته اتفاقات در قالب کمدی رخ می‌دهد. در وجه دیگر با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود که در تضاد با اتفاقات قبلی است و همین نقش را بسیار تماشایی کرده است. نام این دختر نازی است.
وی ادامه می‌دهد: خیلی علاقه‌مند بودم بیشتر به حوزه کمدی ورود پیدا کنم. البته سال 94 در اثری کمدی بازی کرده بودم، اما جنس کمدی سریال چوب‌خط با سریال قبلی تفاوت دارد. به همین دلیل این موضوع هم برایم جذابیت داشت که بتوانم تجربه یک کمدی متفاوت را در کارنامه هنری‌ام داشته باشم. در مجموع نازی تمایزهایی دارد که نقش را متفاوت کرده است.
این هنرمند تاکید می‌کند: افتخار دارم که نقش پدرم را در سریال چوب‌خط آقای علیرضا خمسه عزیز بازی می‌کند. حضور او نه‌تنها به بازی‌ام کمک کرده، بلکه کنار ایشان بازی کردن برایم مثل کلاس درس می‌ماند. وقتی بازیگری نقشی را می‌پذیرد علاقه‌مند است پارتنرش به او کمک کند تا بازی بسیار قابل قبولی داشته باشند. خوشبختانه این افتخار را دارم که بیشتر سکانس‌هایم با آقای خمسه است و همکاری با او مثل بودن در کارگاه آموزشی است. در طول سکانس‌ها مرتب با او مشورت می‌کنم و ایشان هم خیلی با من همراه هستند و تمام صحبت‌هایشان را با گوش جان می‌شنوم.
کرمی همکاری با بهرامیان را بسیار خوب توصیف می‌کند و می‌گوید: کار با آقای بهرامیان واقعا تجربه شیرین و دلنشین است. او بسیار کارگردان باهوش، صبور و آرام است و مطمئن هستم کارهای بسیار خوبی می‌سازند.
وی درباره این‌که برایتان سخت نیست در این روزگار کرونایی کار می‌کنید، می‌گوید: سخت است، اما واقعیت این است که نمی‌توانیم زندگی‌مان را به خاطر کرونا تعطیل کنیم و باید ریتم زندگی ادامه پیدا کند. به همین دلیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارمان را انجام می‌دهیم. البته عوامل پشت دوربین همه ماسک می‌زنند.



گفت‌وگو با علیرضا خمسه درباره جدیدترین بازی‌اش در تلویزیون
امیدوارم مردم بخندند
بعد از این همه سال بازی در آثار متفاوت، مسلما ملاک‌هایی برای انتخاب دارید و حاضر نیستید در هر اثری بازی کنید. سریال تلویزیونی چوب‌خط برای شما شخصا چه جذابیتی داشت که شما را برای بازی وسوسه کرد؟
همیشه علاقه مند هستم در آثاری بازی کنم که برای زمان خاصی پخش می‌شود. در ابتدا قرار بود سریال چوب‌خط در ایام نوروز روانه آنتن شود و من هم از آنجاکه دوست داشتم برای ایام نوروز کاری داشته باشم، به همین دلیل در این سریال حضور پیدا کردم، زیرا فکر می‌کنم نوروز ایام بسیار جذاب و دوست داشتنی است که مهمان خانه‌ها شویم. البته پخش این سریال در روزهای پایانی سال هم جذاب است و امیدوارم مردم با تماشای سریال چوب‌خط لذت ببرند و جذب‌شان کند.
همچنین افتخار همکاری با منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده سریال چوب‌خط را دارم که از تهیه‌کنندگان صاحب‌نام هستند و همیشه آثارشان با اقبال مردم روبه‌رو شده و آثار قابل توجهی می‌سازد. از سوی دیگر با حمید بهرامیان کارگردان همکاری می‌کنم که فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر را ساخته بود و من در این فیلم سینمایی او بازی داشتم که از قرار، منتظر اکران است. در مجموع بازی در سریال تلویزیونی چوب‌خط که نقش یکی از اعضای خانواده را بازی می‌کنم، برایم بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. ضمن این‌که سریال کمدی است و امیدواریم با چوب‌خط بتوانیم لب‌های مردم را به خنده باز کنیم.
درباره نقش‌تان در سریال توضیح می‌دهید که مخاطبان قرار است شما را در قالب چه شخصیتی به تماشا بنشینند؟
نمی‌توانم توضیح زیادی درباره نقش بدهم، چون قصه لو می‌رود. در این سریال نقش متفاوتی را بازی می‌کنم با دو جنس رنگ رفتاری. یعنی این شخصیت در دو جایگاه دیده می‌شود که فکر می‌کنم تماشای آن برای مخاطبان هم جذاب باشد. ضمن این‌که نقش برای خودم هم متفاوت بود و برایم تازگی داشت.
پس آقای خمسه را در این سریال در قالب یک شخصیت دو وجهی می‌بینیم؟
بله و همین بخش رفتاری شخصیت من را برای بازی به چالش دعوت کرد. سعی کرده‌ام جنس متفاوتی از بازی‌ام را در سریال چوب‌خط به تصویر بکشم و امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند و از کار لذت ببرند. زیرا مثل همیشه سعی کرده‌ام نقش را مال خودم کنم.
با توجه به این‌که بهرامیان با ساخت مجموعه چوب‌خط نخستین تجربه سریال‌سازی‌اش را کسب می‌کند، تا چه میزان تعامل با هم در کار دارید؟
همان‌طور که تاکید کردم من در فیلم سینمایی حمید بهرامیان بازی کرده بودم، بنابراین با او آشنا بودم و می‌دانستم جزو کارگردانانی است که تعامل بسیار خوبی در کار دارد و بازیگران راحت می‌توانند پیشنهادهای خود را برای نقش بگویند و او هم در نهایت آرامش گوش می‌دهد. برای ساخت سریال چوب‌خط با این‌که فشار زیادی روی گروه برای تولید است اما مشارکت عمومی و گروهی وجود دارد و همه همدلانه کار را انجام می‌دهند.
برایتان سخت نیست در روزگار کرونایی و آن هم به‌ناچار بدون ماسک در فضای کار باشید، چون گریم‌تان مشکل پیدا نکند، کار کنید؟
کار در روزگار کرونایی سخت است، به‌ویژه این‌که در چنین شرایط سخت همراه با خطر کار می‌کنیم، اما دستمزد کار قبلی‌ام را هنوز دریافت نکرده‌ام. شش ماه از کار من در سریال زمین گرم گذشته، اما هنوز نه‌تنها من، بلکه دیگر عوامل هم دستمزدهایشان را دریافت نکرده‌اند و منتظر هستیم که این اتفاق بیفتد. حال شما تصور کنید باز هم در این روزگار این سختی را به جان خریدم و بازی می‌کنم.
فکر می‌کنید چه دلیلی باعث شده تا دوباره این خطر را بپذیرید و در سریال بازی کنید؟
مسلما توجیه این کارم فقط عشق و علاقه به مردم است و نمی‌تواند توجیه دیگری داشته باشد. امیدوارم مردم از تماشای سریال لذت ببرند و این اتفاق خوب بیفتد.



 صحبت‌های حسن زارعی، بازیگر نقش پدر:
تلاش برای آرامش فرزندان
حسن زارعی یکی از بازیگران این سریال است که درباره نقشی که بازی می‌کند و ویژگی‌های این کار به جام‌جم نکاتی را بیان کرد:
ارتباط با متن و شخصیت: طبیعی است هر نقشی که پیشنهاد می‌شود ما به عنوان بازیگر بپذیریم و متن را بخوانیم و ببینیم جدا از چارچوب متن آن را دوست داریم یا نداریم یا می‌توانیم خودمان را در شرایطی قرار بدهیم که آن شخصیتی که به ما پیشنهاد شده، اما یکی از جذابیت‌های این حرفه این است که باید با آن شخصیت قصه ارتباط برقرار کنیم. اگر این اتفاق بیفتد و در بازیگر آن شخصیت پیدا شود که به سمتش می‌رویم، اگر هم نه که به چارچوب متن برمی‌گردد و این‌که ممکن است بازیگر از آن چارچوب شخصیتی که در متن است فاصله داشته‌باشد که طبیعتا از طرف بازیگر آن نقش پذیرفته نمی‌شود.
تفاوت این پدر با دیگر پدرها: شخصیتی که من در سریال چوب‌خط بازی می‌کنم با توجه به این‌که ژانر کار اجتماعی است، این شخصیت بسیار ملموس است که در جامعه و حتی در پیرامون خودمان می‌بینیم. به خصوص در شرایط و موقعیت امروز که مردم بسیار گرفتارند و درگیر مشکلات بسیاری هستند. اگر بخواهم توضیح بیشتری درباره این شخصیت بدهم باید یگویم نقش پدر خانواده را بازی می‌کنم که متاسفانه در شرایطی قرار می‌گیرد که در مقطعی از زندگی‌اش دچار بحران و دگرگونی می‌شود. آن هم در جایی که آدم بسیار خانواده‌دوست و با آبرویی است و برای زندگی خود و آرامش بچه‌هایش تلاش می‌کند و دوست ندارد برای آنها مشکلی پیش بیاید.
شیرین بودن نقش پدر: در کنار این‌که متن این سریال موقعیت‌های طنز دارد، اما در همین موقعیت‌ها هم لبخندهای پر از درد وجود دارد. البته نقش فرخ را که من بازی می‌کنم شیرینی‌ها و شیطنت‌هایی هم در شخصیتش وجود دارد که می‌تواند یک جاهایی به خاطر کودک درونش باشد. من پیش از این سریال با آقای بهرامیان همکاری نداشتم و این سریال نخستین تجربه همکاری ما محسوب می‌شود. البته با برادر ایشان کار کردم و ایشان را از قبل می‌شناختم. به نظرم کارگردان ما بسیار جوان و پر انگیزه و پر شور است و می‌تواند در این کار موفق باشد. کار کردن با او بسیار خوب است و دست بازیگر را باز می‌گذارد که اگر پیشنهادی برای شخصیت و پروژه دارد بتواند مطرح کند.خانم الهام پاوه‌نژاد در این سریال نقش همسر من را بازی می‌کند که از بازیگران باتجربه این کار محسوب می‌شود. می‌توانم بگویم ما اصولا همه تئاتری هستیم و ریشه حرفه‌ای ما از تئاتر شروع می‌شود. البته برای اولین بار است که در کنارشان بازی می‌کنم.
کار در شرایط سخت با وجود ویروس کرونا: طبیعتا کار در شرایط کرونا سخت است. البته روزگار و زندگی برای همه مردم دنیا در شرایط کنونی سخت شده‌است. اما من ترجیح می‌دهم نکات بهداشتی را رعایت کنم و در همین شرایط تلاش می‌کنیم فضای خوشی را برای مردم فراهم کنیم. امیدوارم چوب‌خط بتواند طنز موفقی باشد. یعنی تک تک بچه‌ها خودشان را به خطر می‌اندازند و خودمان را برای هر اتفاقی آماده کرده‌ایم تا مردم از دیدن سریال لذت ببرند.