حق با شماست

حق با شماست

#منع _ تردد _ شبانه
 خادمی از تهران:
خاموشی محله اوین و درکه به دلیل منع ترددشبانه باعث شده معتادان و اراذل به باغ‌های متروکه، بوستان‌های تاریک و کوچه‌های کم عرض این محله رفت و آمد داشته باشند و به زورگیری و سرقت خودرو اقدام کنند.

#بورس _  کالا
  یک شهروند:
سهامداران خرد برای کسب سود در بورس سرمایه‌گذاری کردند اما تاکنون نه تنها سودی نکرده‌اند بلکه بیش از 50 درصد هم ضرر کرده‌اند.

#معلم  _ حق‌_ التدریس
 یک فرهنگی:
معاون وزیر محترم آموزش و پرورش چند روز قبل، خبر از پرداخت حق‌التدریس فرهنگیان داد؛ در صورتی‌که فقط حق‌التدریس دو سه هفته پرداخت شده‌است، البته ایشان قبلا هم چندین بار سابقه بدقولی داشتند.

#ودیعه _ ‌مسکن
 صالحی از تهران:
بانک‌های ملی، ملت و پاسارگاد از پرداخت وام ودیعه‌مسکن به بهانه‌های مختلف خودداری می‌کنند. چرا بانک مرکزی به این تخلفات رسیدگی نمی‌کند؟

#جریمه _ شبانه
  کاظمی از اصفهان:
در ابتدای شروع منع رفت‌وآمد شبانه بسیاری از رانندگان به این قانون عمل می‌کردند، ولی اخیرا شهروندان بعد از ساعت منع تردد به‌راحتی خودرو در شهر تردد می‌کنند. راهنمایی و رانندگی نیز این افراد را جریمه نمی‌کند. چرا؟

#تورم _ کالا
 البرزی از ایلام:
اگر هر روز هم به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها سر بزنیم، شاهد افزایش قیمت و تورم شدید کالاهای مختلف هستیم. ای کاش ماموران تنظیم بازار در این باره تصمیم عملی انجام می‌دادند.