به من گفت «دهاتی»

به من گفت «دهاتی»


 پسر جوان که به اتهام قتل زنی در پارکینگ دریاچه چیتگر بازداشت شده بود سکوتش را شکست و به قتل اعتراف کرد.
 به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست و پنجم شهریور امسال زن 28 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های تهران فوت شد. در بررسی‌های اولیه معلوم شد او در مقابل دریاچه چیتگر هدف ضربه‌های مرگبار چاقوی مرد جوانی قرار گرفته که براساس گفته‌های خانواده مقتول معلوم شد خواستگار وی بوده است. بعد از پنج ماه وقتی قاتل فراری از وان ترکیه به خانه ویلایی پدرش در شهرستان دماوند بازگشت از سوی پلیس بازداشت شد.
متهم بعد از ضدونقیض‌گویی‌های متفاوت دیروز در جریان تحقیقات در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به این جنایت اعتراف کرد و گفت: در کانال تلگرامی با هم دوست شدیم، می‌خواستیم ازدواج کنیم اما او طلاق گرفته و بچه داشت. مشکلات نمی‌گذاشت شرایط ازدواج داشته باشیم. به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتیم. شب جنایت برای آخرین بار قرار گذاشتیم. از دماوند به سه‌راهی تهرانپارس آمده و چاقویی به قیمت 50 هزار تومان خریدم. وقتی به محل قرار رسیدم، دوباره بحث‌مان شد و او به من گفت؛ دهاتی. از این کلمه عصبانی شده و با چاقو پنج ضربه به او زدم و فرار کردم. وقتی در روزنامه‌ها خبر قتل زن جوان را دیدم مخفیانه به ترکیه گریختم. پنج ماه در آنجا کار کردم و زندگی مخفیانه داشتم. چند بار خواستم تسلیم شوم اما نتوانستم. دلم برای خانواده‌ام تنگ شده بود. به خانه که بازگشتم دستگیر شدم.
بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دراین باره گفت: مرد جوان پس از اعتراف به این قتل، به اتهام مباشرت در قتل عمدی  روانه بازداشتگاه  اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد.