پخش «رعدوبرق»  از امشب در شبکه5

پخش «رعدوبرق» از امشب در شبکه5


به گزارش روابط‌عمومی پروژه، سریال «رعدوبرق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی که قرار بود همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه پنج سیما برود با یک‌روز تأخیر از امشب آغاز می‌شود.
بهروز افخمی پس از هفت‌سال دوری از تلویزیون، اواخر سال98 ساخت سریال رعدوبرق درباره حادثه وقوع سیل۹۸ در مناطق سیل‌زده شمال کشور را آغاز کرد؛ سیلی ویرانگر و مهیب که از اسفند۹۷ بر اثر بارندگی‌های شدید در استان‌های شمالی ایران، ازجمله گلستان، مازندران، خراسان‌شمالی و جنوب و جنوب‌غرب کشور متأسفانه خرابی‌های بسیاری به بار آورد و جان تعدادی از هموطنان‌مان را گرفت و شماری را نیز بی‌خانمان کرد.
این روزها سازندگان مشغول ضبط بخش‌های پایانی این سریال هستند و اغلب بخش‌های این سریال در بحبوحه شیوع کرونا در لوکیشن‌های واقعی در شمال و جنوب و جنوب‌غرب کشور تصویربرداری شده است.
بازیگران این سریال عبارتند از: شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی، شهین تسلیمی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان، مهدی زمین‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادى، غلامعلی رضایی، مجید درستی، ابراهیم یوسفی،حامد محمدخانى، ویدا موسوی، سپیده موسوی و… .
به گفته کارگردان، رعدوبرق یک سریال حادثه‌ای است با مایه‌های کمیک.