مرد موسیقیدان  آهنگ قتل نواخت

مرد موسیقیدان آهنگ قتل نواخت


مرد موسیقیدان در پی اختلاف با مرد جوان، دو نفر را با وعده 300میلیون تومان برای آدمکشی اجیر کرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بعدازظهر بیستم اسفند سال گذشته جسد مرد 40ساله‌ای پایین‌تر از فروشگاه شهروند در محله آرژانتین تهران در حالی کشف شد که با ضربه‌های متعدد چاقو کشته شده بود. جسد او تا خودروی پژویش 30 متری فاصله داشت. با دستور بازپرس محمدجواد شفیعی، تحقیقات پلیس جنایی پایتخت دراین‌باره آغاز شد. با تحقیق از زن او که در صحنه بود معلوم شد شوهرش قرار بوده او و همکارش را از محل کارشان به خانه ببرد که کشته شده است و متهمان با موتورسیکلت پلاک‌مخدوش فرار کرده‌اند.
در ادامه رد یک موزیسین به نام امیر که با مقتول اختلاف مالی و درگیری داشت به دست آمد. او سه روز پیش بازداشت شد. امیر در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: من و مقتول اختلاف مالی داشتیم. یک‌ماه قبل از مرگش صورتم را زخمی و شیشه خودرویم را شکست. موضوع را به پسرعمویم گفتم که او دو خلافکار را برایم اجیر کرد تا آن مرد را تنبیه کنند. عکسش را به آنها داد و قرار شد در برابر 300میلیون تومان با من همراه شوند. روز جنایت مقتول به میدان آرژانتین رفت. دو مرد اجیرشده سراغش رفته و زخمی‌اش کرده و فرار کردند. بخشی از پول را همان موقع به آنها دادم.
با اعتراف او پسرعمویش نیز بازداشت شد و اعتراف کرد. در ادامه دو قاتل هم بازداشت شدند. با اعتراف آنها معلوم شد وقتی مقتول در خودرو نشسته بود یکی از آنها به شیشه زده و با پایین آمدن شیشه او را زخمی و بعد نفر دیگر از سمت شاگرد وارد شده و ضربه‌های دیگر را به او زده و با فرار مرد زخمی دوباره دنبالش رفته و ضربه‌های بعدی را زده است. چاقوها را در خیابان انداختند. آنها در مجموع 200میلیون تومان از امیر گرفته بودند.
تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.