انسوی مرز

انسوی مرز



20کشته در حادثه واژگونی اتوبوس در مصر
 واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مصر جان دست‌کم ۲۰نفر را گرفت. به گزارش ایسنا براساس اعلام مقامات مصر در این حادثه رانندگی یک دستگاه اتوبوس حین سبقت‌گرفتن از یک کامیون، واژگون شد که بر اثر آن دستکم ۲۰نفر کشته شدند. در جریان این سانحه‌رانندگی هر دو دستگاه دچار حریق شدند و تصاویر منتشرشده در محل حادثه حاکی از آن است که نیروهای امداد در تلاش برای یافتن دیگر حادثه‌دیدگان احتمالی از میان لاشه سوخته اتوبوس بودند. همچنین در این حادثه سه نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

مرگ تلخ 20دانش‌آموز در آتش
در پی وقوع حریق در یک مدرسه پیش‌دبستانی در نیجر ۲۰کودک خردسال جان خود را از دست دادند.
مقامات دولتی نیجر اعلام کردند: سه‌شنبه ۲۰کودک بر اثر وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه در محله‌ای فقیرنشین که موجب شد این کودکان در کلاس‌های درس محبوس شوند، جان خود را از دست دادند.
یکی از مسوولان اتحادیه معلمان نیجر گفت: در این مدرسه ۸۰۰دانش‌آموز از جمله کودکان پیش‌دبستانی حضور داشته‌اند.
به گزارش ژاپن‌تودی و به گفته مقامات نیجر، ظاهرا آتش‌سوزی در اطراف ورودی مدرسه شروع‌شده و به‌دلیل نبود راه خروجی اضطراری بسیاری از دانش‌آموزان در میان آتش گرفتارشده و برای فرار مجبور شدند از دیوار بالا بروند.

جدایی به‌خاطر ماهی
خوردن ماهی باعث جدایی زوج جوان اماراتی در ماه عسل شد. به گزارش ایسنا این زوج جوان ۱۰روز پس از ازدواج با مراجعه به دادگاه درخواست طلاق دادند و همسر مرد جوان اماراتی در جلسه دادگاه اعلام کرد که شوهرش با اصرار ساندویچ ماهی به خورد او داده در حالی که او اصلا علاقه‌ای به ماهی ندارد. با توافق طرفین این زوج جوان از هم جدا شدند.