جولی در صدر جدول

جولی در صدر جدول


تازه‌ترین فیلم آنجلینا جولی «کسانی که آرزوی مرگ مرا دارند»، با افتتاحیه‌ای نزدیک سه‌ میلیون دلار صدرنشین جدول هفنگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد. این محصول جدید شرکت برادران وارنر، همزمان با نمایش عمومی در سالن‌های نمایش پخش اینترنتی هم داشت. شبکه اچ‌بی‌او مکس که این اکشن ماجراجویانه را به‌صورت استریم پخش کرده، تعداد تماشاگران فیلم در اینترنت را اعلام نکرده‌است.
تحلیلگران اقتصادی سینما نمایش همزمان فیلم در اینترنت و سالن‌های سینما را دلیل فروش کم سینمایی آن نمی‌دانند. آنها به موفقیت مالی دو فیلم جدید دیگر برادران وارنر «گودزیلا علیه کونگ» و «مورتال کامبت» اشاره می‌کنند که دقیقا مثل فیلم تازه جولی با تماشاگران دیدار کردند.
کسانی که آرزوی مرگ مرا دارند در 3188 سالن سینمای آمریکا و کانادا روی پرده رفت. در داستان فیلم، جولی نقش آتش‌نشانی منزوی را دارد که مجبور به محافظت از پسربچه‌ای می‌شود که پدرش به دلیل افشای فساد برخی مقامات بلندپایه به قتل رسیده و در حال فرار‌است.
تعداد 33 کشور دنیا هم که اکشن جولی را اکران عمومی کرده‌اند، به فروشی سه میلیون دلاری دست پیدا کرده‌اند. فیلمنامه فیلم با نگاهی به داستان پرخواننده‌ای از مایکل کورتیا نوشته شده‌است.