printlogo


نوبت مسؤولان است تا كام مردم را شیرین كنند
احمدعلی مقدم عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی



آقای رئیسی بار سنگین مسؤولیت را به دوش كشیدند و در تحقق مطالبات به‌حق مردم راه دشواری را باید طی كنند كه با سیاست ، درایت و تجربه‌ای كه اندوخته‌اند، ان‌شاءا... بتوانند با تلاش و همت خود و همكاران‌شان فشارهای اقتصادی، مشكلات معیشتی، بیكاری و مسكن را از دوش مردم كم كنند.
آقای رئیسی، اولین رئیس‌جمهور از چله دوم انقلاب هستند و ان‌شاءا...بتوانند در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای گام‌های مؤثری بردارند.
دولت منتخب باید بداند مردم طبق معمول و كما فی السابق وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و حالا نوبت مسؤولان است كه با عمل به وعده‌های انتخاباتی در جهت كنترل تورم، كاهش قیمت‌ها، بهبود وضع معیشتی و رفع بیكاری، كام مردم را شیرین كنند. همان‌طور كه ایشان در زمان ثبت‌نام و در نشست مطبوعاتی خود بیان كردند به‌صورت مستقل وارد صحنه انتخابات شدند، لذا توصیه من آن است كه چنانچه هرگونه فشاری از طرف گروه‌ها و جناح‌های خاص در مورد انتصابات وارد می‌شود خیلی شفاف با ذكر نام گروه به مردم گزارش دهند و به‌هیچ‌عنوان تحت تأثیر جناح خاصی قرار نگیرند و برای موفقیت خود و در جهت خدمت به مردم از افراد انقلابی، متعهد، كارآمد و متخصص بیشتر استفاده کنند.
طبیعی است كه هر كس رئیس‌جمهور می‌شود، رئیس‌جمهور ایران است و همان‌طور كه رئیس‌جمهور منتخب بیان كردند، باید به كسانی كه به او رأی داده و رأی نداده‌اند خدمت كند و تفاوتی را بین آنها قائل نشود، چه كسانی كه رأی داده‌اند و چه كسانی كه رأی نداده‌اند، جزئی از ملت هستند و بین آنها تفاوتی وجود ندارد.