printlogo


آغاز پیش‌تولید «چاپ اول»


تهیه‌کننده برنامه «چاپ اول» که در فضای صبحگاهی روی آنتن شبکه خبر می‌رفت از پیش‌تولید این برنامه برای بازگشت به آنتن خبر داد.
احمد موسویان تهیه‌کننده برنامه صبحگاهی چاپ اول که از شبکه خبر روی آنتن می‌رفت، درباره توقف تولید این برنامه به مهر گفت: ۲ فصل با ۲۰۸قسمت از این برنامه در شبکه پخش شد و بعد از آن با مشورت با مدیر بالادستی و مدیر شبکه تصمیم گرفتیم تغییرات فرمی و محتوایی در برنامه اعمال کنیم.
وی اضافه کرد: این تغییرات شامل طراحی ساختاری و چیدمان دکور و مسائل محتوایی مثل آیتم‌ها و رویکردهای برنامه بود و قرار بود بخش مردمی پررنگ‌تر شود و صدای مردم شویم.
موسویان با اشاره به زمان بندی برای پخش دوباره برنامه یادآورشد: قسمت آخر برنامه ابتدای شهریورماه روی آنتن رفت و زمان‌بندی ما این بود که انتهای مهرماه هم فصل جدید با این تغییرات دوباره به پخش برسد.
وی تغییرات صداوسیما در ماه‌های اخیر را از دلایل به تعویق افتادن تولید فصل جدید برنامه دانست و عنوان کرد: مشورت‌ها و صحبت‌هایی با تیم جدید و مدیران جدید هم انجام شده است و اتفاقا خواستار تولید برنامه هستند، نکاتی هم دارند که بحق است. بالاخره نظرات عوض می‌شود و ما هم مشکلی نداریم.
موسویان با اشاره به تمایزهای این برنامه‌ صبحگاهی در میان دیگر شبکه‌های سیما تصریح کرد: در فصل‌های گذشته بازخوردهای مثبتی از مخاطبان دیدیم و تلاش کردیم به شکل متفاوتی در میان برنامه‌های صبحگاهی عمل کنیم که جریان‌ساز هم شد. ما در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران، در بحث بحران خوزستان و در پوشش لحظه به لحظه خوزستان واکنش داشتیم و پیگیری‌هایی داشتیم که موجب شد در یکی از نظرسنجی‌های سازمان برنامه چاپ اول جزو سه برنامه اول صبحگاهی قرار بگیرد.