printlogo


تدارك ویژه جام‌جم برای جشنواره فجر

همیشه به نیمه‌های نیمه دوم سال كه می‌رسیم حجم متعدد رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی سال، یك دوره پركار و شلوغ را برای فرهنگی‌كارهای رسانه‌ای رقم می‌زند. جشنواره‌های متعدد فرهنگی فجر محور اصلی این ایام را تشكیل می‌دهد و در این میان، جشنواره فیلم فجر نقطه كانونی این جشنواره‌هاست. یك نقطه كانونی كه در كنار رویدادهایی مانند نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران و كاروان‌های راهیان نور از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی سالانه محسوب می‌شود. روی همین حساب هم رسانه‌ها برای این موارد تدارك ویژه‌ای می‌بینند.
من و همكارانم در گروه فرهنگی جام‌جم هم از این قاعده مستثنا نیستیم. گروه فرهنگی جام‌جم كه یكی از عیال‌وارترین گروه‌های روزنامه محسوب می‌شود و در كنار گروه رسانه كه در تحریریه هم در همسایگی ما قرار دارد، یكی از پرصفحات‌ترین گروه‌های روزنامه است هم برای این ایام تدارك ویژه‌ای دیده ‌است. امیدواریم  این تدارك بتواند مورد رضایت شما و دیگر مخاطبان قرار گیرد. سعی كرده‌ایم با دست پر خدمت تان بیاییم تا حداقل به عنوان یك رسانه مرجع، با خواندن جام‌جم نیازی به مراجعه به سایر رسانه‌ها نداشته باشید.
در این ایام صفحات 10 و 11 به طور خاص برای پوشش رویدادها و مطالب مربوط به جشنواره در نظر گرفته شده‌اند و نیمی از صفحات فرهنگی به طور ویژه به این موضوع خواهد پرداخت. برای تولید محتوای این دوصفحه سه نفر از اعضای گروه در سینمای اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت مستقر شده‌اند تا جیك و پوک جشنواره را همراه با 
ارزش افزوده‌های جذاب برای شما مخابره كنند. الباقی دوستان هم در تحریریه زحمت سر و شكل دادن به متن‌های ارسال شده را به عهده خواهند داشت. صفحات 9 و 12 هم در اختیار سایر رویدادهای فرهنگی قرار گرفته و روال عادی خود را خواهند داشت. با این حال بعضی روزها ممكن است به دلیل حجم مطالب، این صفحات هم به كمك ویژه‌نامه بیایند و بخشی از بار كار را به دوش بكشند. امیدواریم بتوانیم هم خودمان لذت یك كار تیمی و گروهی خوب را بچشیم و هم این مزه را به صفحات و كام مخاطبان بكشانیم.
واقعیت را خواسته باشید در این روزها آنقدر درگیر كارهای پوشش و تولید برای جشنواره هستیم كه نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی از فعالیت‌های خودمان داشته باشیم. روی همین حساب بازخوردهای بیرونی كه از شما و دیگر مخاطبان به ما می‌رسد می‎‌تواند راهنمای خوبی برای تصحیح مسیر باشد. پس ما را از نظرات خود بی‌نصیب نگذارید و پیام‌ها، نقدها و پیشنهادهایتان را به روابط‌عمومی روزنامه انتقال دهید. اگر حجم بازخوردها مناسب بود شاید فكری هم برای پوشش آنها در همین صفحات بكنیم..