printlogo


حق با شماست

# شهرک ـــ برهوت
مطلبی از ورامین: 
شهرك نظامی جاده ورامین امكانات اولیه شهری مانند داروخانه شبانه و درمانگاه شبانه‌روزی ندارد  و همچنین جولان سگ‌های بی‌صاحب در این محله باعث رعب و وحشت مردم شده است.

# شهرک ـــ دلهره
صدرالدین از تهران: 
جمع شدن كارتن‌خواب‌ها در شهرك بعثت در خیابان شهید مطهری و روشن کردن آتش علاوه بر آلوده کردن محیط، باعث رفت وآمد شهروندان همراه با ترس شده است.

# دولت ـــ تبعیض
جمعی از شهروندان: 
مگر دولت به تمامی كارمندان و بازنشستگان خود سبد حمایتی كالا را نداد كه برای كارگران شرط و شروط درآمدی می‌گذارد؟ متاسفانه دولت مانند همیشه تبعیض زیادی بین مردم می‌گذارد.

# طرح ـــ درآمد
قربانی از تهران: 
طرح‌های شهردار تهران برای پولی شدن تونل، اتوبان و.. كه با سكوت شورای محترم شهر همراه است هدفی جز منبع درآمد برای ایشان نیست و هیچ كمكی به شهر تهران در راستای كاهش ترافیك و آلودگی نمی‌كند.

# حذف ـــ سفره
حسنی از زنجان: 
گوشت قرمز نیز مثل محصولات اصل و تولید ایرانی مانند خاویار، پسته و.. كه در این آب و خاك به‌دست می‌آید از سفره ایرانی‌ها حذف شده است و با قاچاق گسترده به كام خارجیان شیرین شده است.

# یارانه -دوچرخه 
حاتمی از مشهد:
 چرا دولت هیچ اقدامی بابت كاهش قیمت یا افزایش یارانه دوچرخه و موتوربرقی كه مناسب شهرهای بزرگ است، نمی‌كند؟

# كمبود - تاکسی 
ابراهیمی از پردیس:
 با وجود ساخت و آماده شدن پایانه كلاهدوز كه با هدف جابه‌جایی مسافران به شهرهای شرقی تهران صورت گرفته است، ولی هیچ تاكسی‌ای در این محدوده مشاهده نمی‌شود. چرا؟

# قاچاق -پوشاك 
مقدم از رشت:
 با وجود ممنوعیت واردات پوشاك به منظور حمایت از تولید داخلی، ولی روز به روز قاچاق پوشاك از مناطق مرزی افزایش پیدا می‌كند و واحدهای تولیدی در حال تعطیلی هستند.