printlogo


ری‌پور، مدیرعامل «دیجیتون» اعلام کرد
نگاه حمایتی استمرار داشته باشد
«دیجیتون» از شرکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه است. این سکوی مجازی رسانه‌ای ویژه کودکان با محتوای سرگرمی و آموزشی آنان است. کارتون و انیمیشن بخش اصلی محتوا را تشکیل می‌دهد.

محتوای آموزشی تحصیلی و آموزش زبان خارجی در جایگاه بعدی است و در نهایت سایر محتوای سرگرمی شامل بازی، داستان و... در دسترس کاربر قرار دارد. مصطفی ری‌پور، مدیرعامل این  سکو در گفت‌وگو با جام‌جم درباره حضور در این رویداد و آورده‌های آن می‌گوید.

همان‌طور که اشاره شد دیجیتون، رسانه‌ای ویژه کودکان با محتوای سرگرمی و آموزشی آنان است که این محتوا در قالب‌های مختلف ارائه می‌شود. ری‌پور، مدیرعامل دیجیتون در گفت‌وگو با ما در پاسخ به این پرسش که نمایشگاه رصتا چه فرصت‌ها و چشم‌اندازهایی را برای این رسانه ایجاد کرده است، بیان می‌کند: می‌شود گفت این رخداد فرصت ملاقات و آشنایی با سایر فعالان حوزه رسانه و همچنین تعامل با نهادهای حاکمیتی را فراهم کرد.  «معرفی اقدامات جدید و اطلاع‌رسانی وضعیت رسانه و همچنین در دسترس قرار دادن رسانه برای سایر فعالان که تاکنون موفق به بررسی تجربه کاربری دیجیتون نشده‌اند» هم از‌جمله دیگر آورده‌ها و همچنین اقداماتی است که این غرفه در طول نمایشگاه دنبال می‌کند. وی می‌افزاید: فارغ از مزایای صرف برگزاری چنین رویدادهایی، لازم به ذکر است کلید موفقیت مشترک برای رسانه‌ها و همچنین حاکمیت در حوزه رسانه «محتوا» است. بنابراین در صورتی‌که نگاه‌های حمایتی به‌صورت موثر چه در رویداد چه پس از آن به این مهم هدایت شود، ثمره بزرگی خواهد داشت.