printlogo


کوتاه از حوادث
بازداشت عاملان شهادت ماموران
عاملان به شهادت رساندن دو مامور در شهرستان ایرانشهر از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بازداشت شدند.

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به فارس گفت: چهارم بهمن امسال ماموران انتظامی شهرستان بمپور درحال گشت‌زنی بودند که از سوی اشرار هدف شلیک گلوله قرار گرفتند. درجریان این درگیری سرگرد مختار مومنی و ستوان دوم ابوذر امیدوار به شهادت رسیدند. از آن موقع ماموران اطلاعات و امنیت عمومی در جست‌وجوی متهمان فراری بودند تا این‌که با گذشت بیش از یک ماه از این ماجرا دو روز پیش سرانجام دو عامل اصلی شهادت آنها بازداشت شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. 

رها کردن نوزاد در خیابان 
فردی که نوزاد خانواده مسافری را ربوده بود با رها کردن او در خیابان متواری شد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: یک نوزاد 11ماهه در صحن مطهر حرم امام خمینی(ره) ربوده شد و با شکایت خانواده‌اش تحقیقات آغاز و معلوم شد آنها برای عمل جراحی برادرشوهر خانواده از اهواز به تهران آمده و دو روز می‌شده که در حرم مانده بودند تا اینکه نیمه شب حادثه با بیدار شدن مادر نوزاد(حدیث) پی به ربوده شدن وی می‌برند. وی افزود: متهم تحت تعقیب بود که ماموران سرنخ‌هایی را یافتند که نشان می‌داد او به سمت مرکز تهران می‌رود. آنها در تعقیبش بودند که معلوم شد، او وقتی متوجه تعقیب پلیس شده، نوزاد را در یکی از محله‌های مرکزی تهران رها کرده است. نوزادربا متواری و پلیس همچنان در تعقیب اوست. همچنین نوزاد به خانواده‌اش تحویل داده شد.

11 کشته در تصادف جاده‌ای
تصادف سه خودرو با هم در جاده نی‌ریز باعث مرگ 11نفر شد.  
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس به ایرنا گفت: شامگاه جمعه به علت انحراف به چپ یک دستگاه پژو با یک دستگاه سواری پژو و کامیون ایسوزو تصادفی در محور قطرویه نی‌ریز ـــ سیرجان رخ داد. 11نفردر این تصادف کشته و سه نفرمصدوم شدند.

2 مصدوم در انفجار مواد محترقه
انفجار مواد محترقه و نارنجک دست‌ساز، باعث سوختگی و مصدومیت دو پسر نوجوان شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، عزت ا... بهزادی نیا، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در این باره گفت: نوجوانی 16ساله هنگام تهیه نارنجک دستی از ناحیه چشم، دست و انگشتان دچار حادثه شدید شد که احتمال قطع یکی از انگشتان دست وی وجود دارد. نوجوان دیگری نیز در قم به خاطر انفجار نارنجک دستی دچار سوختگی شدید از ناحیه سر، قفسه سینه، صورت و گردن شده و تحت درمان قراردارد. 

مرگ 5 نفر در رودخانه 
پنج نفر در دو حادثه جداگانه در رودخانه افتاده و جان خود را از دست دادند.  
فرامرز دانش، فرماندار سرباز سیستان و بلوچستان به میزان گفت: سه نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه سرباز در محدوده روستای فیروزآباد شهرستان راسک رفته بودند که دچار غرق شدگی شدند و دو نفر دیگر در محدوده بخش «پارود» که از اهالی روستای «جکوکی» بودند در رودخانه افتاده و غرق شدند. 

بازداشت بلاگر شرط‌بند
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت یک فعال اینستاگرامی به‌دلیل تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی خبر داد.  
به گزارش سایت پلیس، سرهنگ داوود معظمی گودرزی دراین‌باره توضیح داد:‌ گزارش‌هایی در دستور کار پلیس قرارگرفت مبنی بر این‌که کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی از سوی یکی از بلاگرهای اینستاگرامی با بیش از یک میلیون دنبال کننده، دعوت می‌شوند. متهم بازداشت شد و اعتراف کرد به‌دلیل منفعت مالی مرتکب این اقدام شده است.