printlogo


نوروز رمضانی با رادیو
سلام بر تقارن مبارک نوروز و رمضان. رادیو، رسانه‌ای گرم و صمیمی و همراه همیشگی مخاطبان در خانه‌ها و جاده‌ها، هنگام سفر و سیاحت و زیارت است.

رادیو، انعکاس‌دهنده نواهای ملکوتی و همدم اهل روزه و شب‌بیداری به‌شمار ‌رود و چه سعادتی برای اهل صدا و رادیو بالاتر که در تقارن بهار طبیعت و ربیع دل‌ها، بیش از گذشته مونس میلیون‌ها ایرانی مسلمان و سرافراز و سربلند باشد.

همزمان با فرارسیدن سال نو، شبکه‌های مختلف رادیویی، چه شبکه‌های تخصصی و چه شبکه‌های عمومی برای مخاطبان متنوع خود تدارک مفصلی دیده‌اند. جدول پخش شبکه‌های رادیویی در عید نوروز کاملا متفاوت خواهد شد. ستون‌فقرات برنامه‌ها بر دو مفهوم امیدبخشی و طنز استوار می‌شود و فضای برنامه‌ها دلنشین و روح‌نواز است. برای شب عید برنامه‌های خیلی خوبی تدارک دیده شده است و به‌خصوص که لحظه استقبال از سال 1402 و بدرقه سال 1401، در میانه‌های شب است و این رادیوست که بر روی امواجش، دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند و حال‌وهوای برنامه‌ها، همگان را برای استقبال از رمضان‌المبارک آماده می‌کند.
​​​​​​​
 رمضانی که به‌خصوص در سحرهایش، رادیو مهمان سفره‌های سحری است و چه بسیار سفره‌های افطار که با نوای رادیو، از اهل صوم و صیام، پذیرایی می‌کنند. ماهی خوش و بهاری دل‌انگیز پیش روی ماست و ما چه خوشوقتیم که شاهد و ناظر چنین تقارن زیبایی هستیم. «نوروزی رمضانی» که شادی در شادی و نور در نور است. جا دارد مجددا صمیمانه تشکر کنم از همکارانی که در شرایط سخت، تلاش می‌کنند تا رادیو همچنان سربلند باشد. در دوران تحول رسانه‌ملی با عنایت‌های رئیس محترم سازمان، ان‌شاءا... در حوزه دستمزد اهالی رادیو نیز تحولی اتفاق می‌افتد و عن‌قریب شنوای اخبار خوشی برای همکاران‌مان باشیم که قطعا این اخبار برای مخاطبان نیز دلپذیر خواهد بود. خدمت همکاران سختکوش، کاربلد و بسیار دلسوزم صمیمانه سال نو را تبریک عرض می‌کنم و برای‌شان از خداوند منان تمنا می‌کنم که آنچه خدا به خوبان عالم عطا کرده یکجا به همکاران بسیار پرتلاش و درعین‌حال بی‌توقع من عنایت کند و در کنار خانواده‌های‌شان بیشترین لذت‌ها را ببرند و بهترین لحظات برای همکارانم ثبت شود. ان‌شاءا... .

علی بخشی زاده - معاون صدای رسانه ملی