printlogo


بازار تعطیل است


رئیس انجمن‌های اسلامی بازار در خصوص خسارات وارد شده به بازارهای کشور در سه روز گذشته در پی اغتشاشات مربوط به گران شدن بنزین گفت: هر روز که این اغتشاشات ادامه پیدا کند، ضرر زیادی به بازار وارد می‌شود چون مهم‌ترین مسأله در بازار داشتن امنیت است.
احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با جام‌جم افزود: این عوامل سبب می‌شود به طور کلی امنیت کسب‌وکار به هم خورده، چون مراجعات مردم هم بسیار کم می‌شود و لطمه سنگینی به کسبه و اصناف وارد می‌شود.
رئیس انجمن‌های اسلامی بازار تصریح کرد: بازاریانی که مغازه خود را رهن یا اجاره کرده‌اند در حال حاضر بسیار عصبانی هستند چون متحمل زیان زیادی شده‌اند و هر روز تعطیلی هزینه‌های سنگینی برای آنها به همراه
 خواهند داشت.
کریمی اصفهانی در ادامه یادآور شد: به صورت کلی می‌توان گفت کسب‌وکار افراد متزلزل می‌شود، علاوه بر این خسارات ناشی از تخریب و آتش زدن و سرقت مراکز بانکی و بازارها لطمه چندجانبه‌ای به این افراد وارد خواهد کرد لذا دولت و سایر نهادهای مسؤول باید با این افراد آشوبگر و اغتشاشگر که به اموال خصوصی و دولتی ضربه وارد می‌کنند به سخت‌ترین شکل ممکن برخورد کنند تا جلوی اتفاقات این‌چنینی در آینده نزدیک گرفته شود.
وی گفت: اعتراضات سازوکار خود را دارد و با این افراد از هر طبقه‌ای که باشند لازم است برخورد شود چون ضرر زیادی به بازار و گردش مالی بالای آن در سراسر کشور وارد کرده‌اند.