printlogo


سری جدید «ملازمان حرم» در شبکه افق



محسن اردستانی، تهیه‌کننده و کارگردان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مجموعه «ملازمان حرم» گفت: فصل‌های اول و دوم این مجموعه به ترتیب شامل گفت‌وگو با همسران و مادران شهدای مدافع حرم از شبکه افق پخش شده است و اکنون سری سوم باز هم شامل گفت‌وگو با همسران ۱۲ نفر از شهدا در حال تولید است.
وی افزود: اجرای این سری از برنامه را فضه‌سادات حسینی بر عهده دارد و با همسران شهدای مدافع حرم به گفت‌وگو پیرامون سبک زندگی آنها و عاشقانه‌هایشان می‌نشیند.
تهیه‌کننده مجموعه ملازمان حرم گفت: این مجموعه در منازل شهدای مدافع حرم، تصویربرداری شده و البته سعی شده تصویربرداری در لوکیشن‌های متفاوت هم صورت بگیرد.
وی ادامه داد: روند کلی کار بر اساس سبک دو سری گذشته بوده و سعی کرده‌ایم روایتی از عاشقانه‌های ناتمام این شهدا و همسرانشان را در بستری احساسی و عاشقانه روایت کنیم، البته در این بین به سبک زندگی شهدا هم توجه شده است.
اردستانی با اشاره به آماده شدن شش قسمت از مجموعه جدید عنوان کرد: شهیدان سعید انصاری، نوید صفری، هادی جعفر، سیدمهدی حسینی، محمود نریمانی و محمد پورهنگ از جمله این شهدا هستند که کار تصویربرداری و گفت‌وگو با همسران آنها به انجام رسیده است.