printlogo


سقوط مرگبار دختر نوجوان مقابل چشمان 2 پسر اخاذ


دو پسر جوان وقتی برای گرفتن پول از دختر نوجوان  مقابل خانه او رفتند، فکر نمی‌کردند او یکباره از طبقه پنجم به پایین پرت شود و فوت کند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم ، ساعت
 18 و 46 دقیقه 21 فروردین امسال یکی از ماموران کلانتری خانی‌آباد‌ نو با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان مرگ مشکوک دختر 17 ساله‌ای از طبقه پنجم ساختمان شش طبقه‌ای قرار داد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، دختر 17 ساله برای نصب و تمیز کردن لوستر خانه‌شان در طبقه پنجم، از آنجا خارج شده و به خانه عموی خود در طبقه ششم ساختمان رفته و بعد از آن‌که چهارپایه‌ای از آنها گرفته دوباره به خانه بازگشته و سمت پنجره بالکن رفته، اما نمی‌دانند چطور سقوط کرده است. در حالی که ماموران از خانواده او تحقیق می‌کردند، متوجه شدند همزمان با سقوط مرگبار این دختر نوجوان، دو پسر جوان مقابل ساختمان آمده و با صدای بلند نام او را صدا می‌کردند و به تهدید از او می‌خواستند به آنها پول دهد، در غیر این صورت نزد پدرش می‌روند .
ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات در این باره را ادامه دادند تا این‌که به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد دختر نوجوان چند بار از حساب پدرش پول برداشت کرده و به حساب دو پسر جوان واریز کرده بود. آن روز هم دو پسر برای گرفتن پول بیشتر به آنجا آمده بودند.
با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور قضایی قرار شد دو جوان فراری شناسایی و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار شوند.