printlogo


عاملان قتل در موبایل فروشی پای میز محاکمه

سه جوان که در هشتمین روز سال جدید در اسلامشهر اقدام به سرقت منجر به قتل از یک موبایل فروشی کرده بودند به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.
به گزارش خبرنگار جام جم،گزارش درگیری منجر به قتل سه جوان با صاحب مغازه موبایل فروشی در خیابان کاشانی اسلامشهر هشتم فروردین امسال روی میز ماموران پلیس قرار گرفت. مقتول 27 ساله به نام فرشاد،بعد از مجروح شدن توسط سارقان با برادر خود تماس گرفته و گفته‌بود شاهرگم را زدند.برادر فرشاد خیلی سریع او را به بیمارستان رساند اما فرشاد به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد.
ماموران پلیس در اولین قدم برای یافتن ردی از عاملان جنایت دوربین‌های مداربسته مغازه را مورد بررسی قرار دادند.صحنه ورود سارقان که به بهانه خرید گوشی فرشاد را روز جمعه به مغازه کشانده بودند ،‌ضبط شده بود.‌ساعتی بعد از وقوع قتل ، عاملان جنایت شناسایی و دستگیر شدند .
 این در حالی بود که فیلم لحظه به قتل رسیدن فرشاد در فضای مجازی منتشر شد و با جریحه دار شدن عواطف عمومی بازتاب گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.
متهمان که بعد از مجروح کردن فرشاد با سرقت 50 گوشی از گاوصندوق مغازه اقدام به فرار کرده بودند بعد از دستگیری به بزه خود اعتراف و صحنه جنایت را بازسازی کردند.متهمی که ضربه کاری را به فرشاد وارد کرده در آخرین اظهارات خود گفته است: «مادرم بیمار است و باید عمل جراحی شود.اما من هزینه جراحی مادرم را نداشتم و برای تهیه آن نیاز به سی میلیون تومان داشتم.برای همین دست به سرقت زدم تا بتوانم هزینه جراحی مادرم را تامین کنم.وقتی مقتول متوجه شد ما قصد سرقت داریم به سمت گاوصندوق مغازه‌اش رفت . گمان کردم می‌خواهد از گاوصندوق باتوم بردارد و به ما حمله کند.برای همین با چاقویی که همراه داشتم یک ضربه زدم.»
در حالی که اعضای بدن فرشاد با رضایت خانواده اش اهدا شد، دادستان اسلامشهر با صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده را با دادخواست اعلام در ملاءعام برای عامل قتل به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع کرد.
محاکمه متهمان به زودی در وقت فوق العاده در شعبه یکم دادگاه کیفری یک استان تهران انجام خواهد شد.