printlogo


اولین برد تیم یحیی با گلزنی سیامک نعمتی
پرسپولیس هنوز پنالتی می زند!

برد اول قرمزها در لیگ بیستم، یک برد خفیف و یک گله‌ای بود که با ضربه پنالتی سیامک نعمتی در دقیقه 43 به دست آمد. بعد از پنج پنالتی که در بازی با النصر عربستان تبدیل به گل شد و پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند، تیم یحیی همچنان دارد با ضربات پنالتی پیش‌ می‌رود و کم‌کم دارد گل‌زدن در جریان بازی را فراموش می‌کند.
مصاف دیروز پرسپولیس و صنعت نفت، اگرچه با برتری توپ میدان از سوی شاگردان یحیی همراه بود، اما به لحاظ خلق موقعیت گل، چنگی به دل نزد تا نگرانی هواداران برای ضعف در گلزنی، در فاصله 28 روز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به قوت خودش باقی باشد. پرسپولیسی‌ها برد دیشب را مدیون ارکان دفاعی خود بود، چراکه پنالتی روی نفود محمد حسین کنعانی‌زادگان به دست آمد و گل نخست قرمزها هم با ضربه دقیق سیامک نعمتی به دست آمد.  با این برد پرسپولیس با 4 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد و استقلال را به رده ششم فرستاد. صنعت نفت هم با پذیرش نخستین شکست فصل، با 3 امتیاز به مکان هفتم سقوط کرد.
 پیکان - شهرخودرو؛ امروز
دیدارتیم‌های پیکان و شهرخودرو که به علت بارش شدید باران با تصمیم تیم داوری و نماینده سازمان لیگ لغو شده بود، در صورت مساعدبودن وضعیت جوی امروز برگزار می شود. این دو تیم دیروز در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که با شدت‌گرفتن بارش و با تصمیم داور مسابقه، در حالی که نتیجه بدون گل بود، در دقیقه 22 متوقف شد.