printlogo


شرکت «ویرا صنعت زعیم» برای مدیریت وقت اشخاص و کسب‌وکارها، خدمات رزرواسیون آنلاین را ارائه می‌کند
تنظیم قرار ملاقات‎ها از امروز با پلَنو
شنیده‌اید می‌گویند برای انجام کارهای ادار‌ی باید چکمه آهنی بپوشید؟ وقتی کار اداری برایتان پیش می‌آید و پرونده به‎دست از اتاقی به اتاق دیگر در ساختمان چند طبقه یک اداره از این اتاق به اتاق دیگری می‌روید تا کارتان زودتر تمام شود، آنجا که می‌شنوید یکی از کارمندانی که باید پرونده شما را امضا کند در مرخصی است، تازه می‌فهمید تمام زحمت‌ها و وقت آن روز شما هدر رفته است. شکل ساده‌تر این اتفاق وقتی رخ می‌دهد که نوبت دکتر می‌گیرید؛ اولین دورنمای احتمالی که از وقت ملاقات در ذهن‎مان شکل می‎گیرد، نشستن طولانی‌مدت در مطب‌های شلوغ است؛ آن هم در این شرایط همه‌گیری کرونا. امروز سرعت زندگی دیجیتال از کندی فرایندهای بروکراتیک اداری پیشی گرفته است و مشغله افراد در دنیای مدرن، استفاده بهینه از زمان را ضروری می‎کند. در حال حاضر وجود سیستمی برای برنامه‎ریزی، رزرو آنلاین وقت ملاقات‎ها و نوبت‎دهی دیگر امکان لوکسی نیست و ضرورت زندگی امروز است. استفاده از زمان‎بندی برای تنظیم قرار ملاقات‎ها نشان می‎دهد شما بهترین استفاده را از زمان خود دارید و برای وقت خود ارزش قائلید. استفاده از سامانه‎های زمان‎بندی به خودی خود فرآیندی ساده به‎نظر می‎آید اما با به حداقل رساندن زمان انتظار برای مشتریان و مراجعان، در بالا بردن رضایت‎مندی آنها و سودآوری برای شما بسیار موثر است و قدمی است برای دیجیتالی‎شدن کسب‎وکار شما. در این زمینه شرکت «ویرا صنعت زعیم» با طراحی سامانه پلنو (PLANO)، خدمات جالب توجهی در این زمینه ارائه کرده است.

«پلنو از دل یک استارت‎آپ قدیمی دیگر متولد شده است. ایده اولیه ما راه‎اندازی کسب‎وکاری در زمینه تامین مواد غذایی و تعامل با کاربران آن بود. اما با گرانی و ثابت‌نبودن قیمت مواد اولیه خوراکی و هزینه‎های بسته‎بندی، این ایده دیگر برای ما توجیه اقتصادی نداشت. اما همچنان تمرکز ما روی ایده‎هایی بود که در تماس با کاربران و برنامه زندگی آنها باشد.» اینها را حامد قاسمی، مدیرعامل شرکت خلاق و نوآور «ویرا صنعت زعیم» درباره داستان شکل‎گیری برند «پلنو» برای جام‎جم می‎گوید. وی ادامه می‌دهد: «کم‎کم جای خالی پلنو را احساس کردیم و بعد از تحقیقات بازار و اثبات توجیه اقتصادی این ایده، نسخه آزمایشی پلنو در بهمن 98 عرضه شد و در اختیار کسب‎وکارهای معدودی قرار گرفت. درنهایت با بازخوردی که از کاربران و مشترکان گرفتیم، محصول نهایی را در دی 99 به بازار
عرضه کردیم.»
پلنو سامانه‎ای ابری برای برنامه‎ریزی، رزرواسیون قرارهای کاری و نوبت دهی است. در پلنو می‎توانید بدون نیاز به سخت‎افزار یا دانش خاصی به‌صورت سلف سرویس یک وبسایت رزرواسیون خدمات برای کسب‎وکار یا سازمان خود پیاده‎سازی کنید.  
خدمات پلنو
اگر به‎دنبال یک برنامه‎ریز، دستیار و همراه برای کسب‎وکار خود و افزایش درآمد و رضایت‎مندی مشتریان هستید، «پلنو» می‎تواند بهترین گزینه پیشنهادی باشد. در واقع پلنو مسیر سرمایه‎گذاری بدون ریسک و پربازده را برای کسب‎وکارها مهیا می‌کند. کافی است کیوآر کد زیر را اسکن کنید تا وارد سایت پلنو شوید و ثبت‎نام کنید تا پروفایل شما ساخته شود. سپس می‎توانید بسته به نیاز خود یکی از سرویس‎های پایه، برنزی، نقره‎ای، طلایی و سازمانی را به‎صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله تهیه کنید. خدماتی که این سرویس‎ها ارائه می‎دهند، عبارت است از:
مدیریت رزرو: شامل امکان تایید یا رد درخواست رزرو، امکان لغو رزرو به‎صورت دو طرفه، پروفایل مشترک، ساب دامین اختصاصی، امکان رزرو گروهی و ویجت ادغام پروفایل پلنو.
ارائه برنامه‎کاری دقیق برای پرسنل: شامل تعریف و افزودن پرسنل، اعمال و اعلام تاخیر در ملاقات‎ها با پیامک، جابه‏جایی و جایگزینی پرسنل و دعوت افراد به جلسات کاری.
برنامه‎ریزی هوشمند: شامل تقویم کاری مدرن، نمایش اتوماتیک زمان‎بندی خدمات برای کاربران و همزمان‎سازی دوطرفه تقویم.
راهکارهای سازمانی: شامل انتقال حساب کاربری و امکان پیاده‎سازی سرویس‎های پلنو در دامین سازمانی.
تعامل بیشتر با مشتریان: شامل افزودن شبکه‎های اجتماعی، گالری تصاویر و ایجاد
کیوآر کد اختصاصی.
مدیریت مشتریان: شامل امکان ثبت امتیاز، محدودکردن تعداد رزرو برای هر کاربر، امکان دریافت اطلاعات تکمیلی از کاربران و مخاطبان، ایمیل و پیامک یادآوری و گوش به‎زنگ.
مدیریت مالی: شامل دریافت وجه از مشتریان، امکان تعریف قوانین کنسلی و ارائه گزارش‌های جامع مالی.



چشم‎انداز پلنو
حامد قاسمی از  چشم‌انداز پیش‌روی پلنو می‎گوید: «دیگر رقبای ما در زمینه نوبت‎دهی در حوزه تخصصی خاصی (مثلا فقط برای پزشکان یا سالن‎های زیبایی) کار می‎کنند. اما امیدواریم آنقدر رشد داشته باشیم که افراد برای تمام نوبت‎گیری‎های خود ابتدا در پلنو جست‌وجو کنند و بعد سراغ موتورهای جست‌وجو بروند.» 



کمکی که پلنو به کسب‎وکار شما می‎کند
    با افزایش رضایتمندی مراجعان، مشتریان وفادار و طرفداری برایتان به ارمغان می‎آورد.
    استفاده بهینه از زمان و کمک گرفتن از نیروهای انسانی در دیگر بخش‎های سازمان یا شرکت و کاهش فشار کاری آنها.
    با اتوماتیک‌شدن این فرآیند، امکان خطاهای انسانی از بین می‎رود.
    امکان رزرو در ساعات غیراداری و در 24ساعت شبانه‎روز و بدون قطعی سایت.
    حضور فعال‎تر در فضای مجازی و امکان رزرو مستقیم مشتریان با قرار دادن لینک رزرو خود در پروفایل شبکه‎های اجتماعی.
    پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته.
    کاهش احتمال عدم حضور مشتریان به‎علت فراموشی با اطلاع‎رسانی 24 ساعته قبل از قرار ملاقات.
    ارائه گزارش دقیق مالی و عملکردی به سازمان‎ها برای تبیین نقشه راه و تخصیص منابع.
    امکان اطلاع‎رسانی وقت آزاد در تاریخی زودتر از موعد رزرو شده کاربر در پلنو.
    تخفیف 15درصدی روی بسته‎های سالیانه و 10درصدی روی بسته‎های شش ماهه.
    از هر جای ایران می‎توانید از این سامانه استفاده کنید.
    امکان بازگشت وجه بلافاصله پس از لغو قرار ملاقات، طبق قوانین مربوطه در آن کسب‎وکار.



چه کسانی از پلنو استفاده می‎کنند؟
طیف وسیعی از کسب‎وکارها، سازمان‎ها و افرادی مانند اعضای هیأت علمی دانشگاه، پزشکان، رستوران‎ها، مدارس، وکلا، سالن‎های ورزشی و همایش، آموزشگاه‎های آموزشی و هنری و ... می‎توانند از این سامانه رزرواسیون استفاده کنند؛ به‎طورکلی هر فرد یا سازمانی که کاربران و ارباب‌رجوع‌های آن برای گرفتن خدمات، به رزرو وقت قبلی نیاز داشته باشند. حامد قاسمی در این رابطه می‎افزاید: «از زمان راه‎اندازی پلنو نزدیک به دو ماه می‎گذرد و در این مدت 50 کسب‎وکار مثل نمایندگان مجلس، پزشکان، وکلا، رستوران‎ها و آتلیه‎های عکاسی در آن عضو شده‎اند. ما در پلنو نزدیک به 1600 نوبت‎دهی در روز ارائه می‎کنیم.»