ارثیه 100 میلیونی بلای جان زن سالخورده

گزارش پزشكی قانونی فرضیه قتل را پر رنگ كرد

ارثیه 100 میلیونی بلای جان زن سالخورده

گزارش پزشكی‌قانونی درباره مرگ مشكوك پیرزن در خانه دخترش، پرونده را وارد فاز جنایی كرد. قرار بود بعد از مرگ پیرزن، صد میلیون تومان به دخترش ارثیه برسد.
به گزارش جام‌جم، چندی پیش مرد میانسالی باحضوردردادسرای جنایی تهران از خواهرش در رابطه با مرگ مشكوك مادر سالخورده‌اش شكایت كرد .
 شاكی به بازپرس جنایی گفت: مادرمان سالخورده و بیمار بود و من وخواهرانم توافق کردیم هر كدام كه به صورت مداوم از مادرمان نگهداری  كند بعد از مرگ او، صد میلیون تومان پول موجود در حساب مادرم را به عنوان سهم ارثیه بگیرد. یكی از خواهرانم قبول کرد و مادرمان را  به خانه‌اش در پاكدشت برد و از او نگهداری می‌كرد. یك روز خواهرم با من تماس گرفت و گفت حال مادرمان بد شده و او را به بیمارستانی در تهران برده است. خواهرم گفت مادرمان به خاطر كهولت سن، تعادلش را از دست داده و نتوانسته روی صندلی آشپزخانه بنشیند و روی زمین افتاده است. مادرم  بعد از چند هفته فوت شد. مدتی بعد خواهرم سراغم آمد و خواست حالا كه مادرمان فوت شده صد میلیون تومان پول توافق‌شده را به او بپردازم و همین  باعث شد نسبت به مرگ مادرم  مشكوك شوم. 
 ماموران به تحقیق از خواهر  شاكی پرداختند كه او عنوان كرد مادرش از روی صندلی افتاده و فوت شده است. بنابراین قرار شد پزشكی قانونی در باره علت مرگ او نظر دهد. شواهد پزشكی قانونی نشان‌داد پیرزن براثر كهولت سن و براثر حادثه فوت نكرده، بلكه علت مرگ او صدمات وارده به بدنش است .  بنابراین فرضیه قتل پیرزن قوت گرفت.  به دلیل اینکه وقوع حادثه در شهرستان پاكدشت بود، پرونده با نبود صلاحیت رسیدگی و به دادسرای پاكدشت ارسال شد.