برانكو: همه می‌خواهند صدرنشین را پایین بكشند

برانكو: همه می‌خواهند صدرنشین را پایین بكشند

 سرمربی پرسپولیس می‌گوید نتایج دیدارهای آینده این تیم نامعلوم است و همه می‌خواهند قهرمان ایران را پایین بكشند.
برانكو ایوانكوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز این تیم اظهار كرد: بابت برد مقابل سایپا خیلی خوشحال هستم. ما در این بازی حساس از نتایج دیگر استفاده كردیم، ولی هنوز با قهرمانی دور هستیم و پنج بازی و ۱۵ امتیاز باقی مانده است. نتایج هر بازی برای ما نامعلوم است، چون همه دوست دارند قهرمان كشور را پایین بكشند. قبل از بازی داربی هم گفتم كه هدف‌مان پیروزی در همه بازی‌ها تا آخر فصل است.
او افزود: بازیكنان در لحظاتی از بازی فوق‌العاده بودند، اما به جای این‌كه با یكی دو گل بیش‌تر و با آرامش بازی را تمام كنیم، اجازه دادیم حریف به بازی برگردد و بازی تا آخرین دقایق نامعلوم باشد. از طرفی هم خوشحالم و از هواداران‌مان راضی هستم. خوشحالم كه از همان دقایق اول كه گل خوردیم، ما را تشویق كردند و آنها بودند كه ما را به سمت پیروزی هل دادند. آنها یك بار دیگر نشان دادند كه بهترین هوادار هستند.
سرمربی پرسپولیس درباره تقابل با ذوب‌آهن و علی منصوریان بیان كرد: از زمانی كه من در پرسپولیس هستم، نتوانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان شكست دهیم و بازی سختی داریم. نتایج ذوب‌آهن نشان می‌دهد كه چه عملكرد خوبی در نیم‌فصل دوم كسب كردند. نتایج آنها در لیگ برتر عالی و  در لیگ قهرمانان آسیا عالی‌تر است.
او در ادامه درباره مشكلات مالی پرسپولیس و انتظار این تیم برای واریز پول از سوی فیفا به حساب باشگاه، توضیح داد: طبیعی است كه مشكل مالی وجود دارد. بازیكنان هم این مشكل را دارند. آنها می‌دوند و تلاش می‌كنند و الان صدر جدول هستند، ولی وضعیت مالی خوب نیست. اواخر لیگ است و امیدوارم كادر مدیریتی جدید بتواند راه‌حلی پیدا كند تا این مشكل حل شود.