سریال«مخمصه» در راه پخش

سریال«مخمصه» در راه پخش

سریال کره‌ای «مخمصه» از چهارشنبه 26مهر جایگزین «مرگ تدریجی یک رویا» در شبکه پنج می‌شود.

مخمصه، یک مجموعه تلویزیونی محصول۲۰۱۴ کره‌جنوبی با بازی کیم ره وون، کیم آه جونگ، چو جه هیون، سو جی هه و اون جو وان است. شخصیت اصلی این سریال پارک هوان، مرد جوانی ‌است که در دفتر دادستانی کار می‌کند و رئیس مبارزه با مفاسد است. او یک دختر هشت ساله دارد و از همسرش مدتی است که جدا شده و... .
این سریال به کارگردانی لی وو میونگ هر روز هفته ساعت19 از شبکه پنج روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن همان شب ساعت23 خواهد بود. همچنین مجموعه مستند «ابر طبیعی» دوشنبه‌ها از شبکه فراتر پخش می‌شود. این مجموعه محصول ۲۰۲۲ آمریکا روی آنتن شبکه فراتر می‌رود. این مستند شش قسمتی در گونه حیات وحش تولید شده است. این مجموعه مستند که راه‌های مختلفی را برای حفظ بقا در انواع موجودات زنده به تصویر می‌کشد، هر هفته ساعت22 از شبکه فراتر پخش می‌شود.

جیک و پیک رادیو جوان با شنوندگان 
برنامه «جیک و پیک» در رادیو جوان به معرفی مشاغل و ایجاد فرصت‌های شغلی می‌پردازد. این برنامه به جوانان فرصتی می‌دهد تا با زندگی و تجربیات موفق‌آمیز در حوزه کارآفرینی آشنا شوند و از ایده‌های خلاقانه برای راه‌اندازی مشاغل خانگی استفاده کنند. 
برنامه «بلامانع» رادیو جوان به طور فعال از تولیدکنندگانی که در زمینه تولید، اشتغال و کارآفرینی فعالیت دارند، حمایت می‌کند و می‌کوشد با رفع موانعی که درراه آنها قرار می‌گیرد مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان را حل کند. همچنین  برنامه «جوان ایرانی سلام» در جریان مشکلات و چالش‌هایی که برای افرادروستایی در حوزه تولید وایجادشغل وجوددارد، با آنها گفت‌وگو می‌کند.