رونالدو  و زلاتان به هم رسیدند

میلان - یوونتوس ، نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، 23:15

رونالدو و زلاتان به هم رسیدند

 از دو سال پیش كه كریس رونالدو رئال را ترك كرد و به یوونتوس آمد، تنها بازیكنی كه بیش از همه به این انتقال انتقاد داشت، زلاتان ابراهیموویچ بود. ایبرو كه آن زمان در لس‌آنجلس گلكسی آمریكا بازی می‌كرد، اعتقاد داشت كه رونالدو با رفتن به یووه به هیچ وجه قصد نداشته خودش را به چالش بكشد، زیرا او به تیمی رفته كه در سال‌های گذشته قهرمان بی‌رقیب سری A بوده است. او می‌گفت كریس برای آنكه توانمندی‌های خود را اثبات كند باید به تیم ضعیف‌تری می‌رفت. حالا خود این مهاجم 38 ساله سوئدی در نقل و انتقالات زمستانی امسال به میلان پیوست كه از سال‌های اوجش بسیار فاصله دارد. حالا این دو تیم امشب در ورزشگاه سن‌سیرو شهر میلان، بازی رفت مرحله نیمه نهایی كوپا ایتالیا یا همان جام حذفی را برگزار می‌كنند. یكی از نكات جالب این بازی، بدون شك تقابل این دو ستاره پرتغالی و سوئدی است.
این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند كه هفته‌ای تلخ در سری A را پشت سر گذاشته‌اند. یوونتوس كه این فصل رقابت شدیدی با اینتر و لاتزیو در بالای جدول دارد، مقابل هلاس ورونا قرار گرفت و گرچه كریس در آن بازی هم گلزنی كرد، اما ورونا به لطف گل دوم خود در دقایق پایانی، بازی را با نتیجه 2 بر یك به نفع خودش به پایان رساند. با این نتیجه، یووه صدر جدول را به واسطه تفاضل گل به اینتر داد و با تیم سوم یعنی لاتزیو فقط یك امتیاز فاصله دارد.
امید اول تیم ساری برای بازی امشب، رونالدو است كه طی هفت بازی گذشته برای بانوی پیر 11 گل به ثمر رسانده است. تنها غایب سرشناس یووه در این بازی داگلاس كاستا برزیلی است كه در بازی مقابل ورونا مصدوم شد.
در طرف مقابل، میلان هم بازی این هفته خود در لیگ را با شكست پشت سر گذاشت. شاگردان استفانو پیولی در دربی شهر میلان گرچه نیمه اول را با دو گل ربیچ و زلاتان به پایان رساندند، اما در نهایت بازی با نتیجه 4 بر دو به نفع اینتری‌ها تمام شد. زلاتان گرچه در شش بازی قبلی خود برای روسونری 3 گل به ثمر رسانده، اما آمار خوبی مقابل یووه ندارد. این مهاجم 38 ساله در 9 بازی قبلی خود مقابل یووه فقط یك گل به ثمر رسانده است.
البته اگر بخواهیم به آمار بازی‌های رودرروی این دو تیم نگاه كنیم، كفه تراوز كلا به سمت یووه سنگینی می‌كند. در 5 تقابل قبلی بین این دو تیم، یووه هر پنج بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. یكی از همین بازی‌ها مربوط به كوپا ایتالیا در سال 2018 بود كه یوونتوس توانست با نتیجه 4 بر صفر میلان را شكست دهد.