راز قتل بچه مهندس در دفترچه خاطرات قاتل

راز قتل بچه مهندس در دفترچه خاطرات قاتل


مرد مجسمه‌ساز که به خاطر اختلاف مالی 15میلیونی پسر دانشجویی را به قتل رسانده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
  به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم ،ساعت
 21 و 30 دقیقه سه شنبه شانزدهم اردیبهشت   امسال یکی از ماموران کلانتری نامجو با مصطفی واحدی،  بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی  تهران تماس گرفت و از درگیری مرگبار در پانسیونی در محله پل‌چوبی  خبرکرد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد،  پسر 21  ساله که دانشجوی مهندسی بوده براثر شلیک  چهارگلوله سلاح وینچستر   زخمی شده و در مسیر بیمارستان فوت شده  است.
ماموران به تحقیق از مسوول پانسیون  پرداختند که وی گفت: مقتول، مسعود 21  ساله   دانشجوی مهندسی واهل مازندران بود. او در یکی از اتاق‌های این پانسیون زندگی می‌کرد. قاتل فراری هم اکبر 35 ساله است. او مجسمه‌ساز بود و در اینجا زندگی می‌کرد. او و مقتول با هم دوست بودند اما از چند وقت پیش دچار اختلاف شدند. شب درگیری در دفتر کارم بودم که مسعود هراسان به آنجا آمد و مدعی شد اکبر می‌خواهد با  سلاح او را به قتل برساند. چند لحظه بعد هم اکبر آمد و شیشه دفتر را شکست. خواستم او را آرام کنم اما با شلیک چهار گلوله مسعود را زخمی کرد و گریخت.
ماموران در بازرسی اتاق متهم به قتل ، دفترچه خاطراتی پیدا کردند که در آن درباره اختلافات مالی‌اش با مقتول نوشته بود. بررسی نوشته‌ها مشخص کرد، اختلاف 15 میلیونی قاتل و مقتول انگیزه این جنایت بوده است. اکبر مدعی بود، این پول را امانت به مسعود داده اما او پول را بازنگردانده  است.
همچنین بررسی‌ها نشان داد، متهم به خاطر بدهی به مردی در اصفهان نیز تحت تعقیب بوده است.
پرونده‌ای در شعبه 11   بازپرسی دادسرای جنایی تهران   تشکیل شد و جست‌وجوی پلیس  جنایی برای دستگیری متهم به قتل مسلح فراری ادامه دارد .