جزئیات جدید از ماجرای قتل دختر نوجوان در مزرعه

جزئیات جدید از ماجرای قتل دختر نوجوان در مزرعه

رئیس كل دادگستری گلستان، یكی از معاونان خود را مسؤول رسیدگی سریع به پرونده قتل دختر نوجوان در رامیان كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه شنبه 13 اردیبهشت امسال و به‌دنبال كشف جسدی در زمین‌های زراعی بخش فندرسك شهرستان رامیان آغاز شد. پس از حضور تیم جنایی مشخص شد، جسد متعلق به دختر نوجوانی است كه دستانش از پشت بسته شده بود. جسد با صورت روی زمین افتاده بود و بخش‌هایی از بدن مقتول توسط حیوانات وحشی خورده شده بود. با توجه به نحوه رها شدن جسد این احتمال مطرح شد كه او را در محل دیگری به قتل رسانده و بعد جسدش را به آنجا منتقل كرده‌اند.
سرهنگ مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به حساسیت موضوع، راهی این شهر شده و تیمی از كارآگاهان مركز استان و رامیان تحقیقات برای راز گشایی از جنایت را آغاز كردند. با تحقیقات میدانی و بررسی پرونده افراد فقدانی، هویت مقتول شناسایی شده است. جسد متعلق به دختری 14 ساله و ساكن روستایی در نزدیكی محل كشف جسد است.
وی افزود: هنوز علت دقیق مرگ مشخص نشده است. چند فرضیه در این باره مطرح شده و در حال تحقیق در این رابطه هستیم.
رئیس كل دادگستری گلستان هم دیروز طی نامه‌ای یكی از معاونان خود را برای پیگیری و رسیدگی به پرونده قتل دختر نوجوان در رامیان مامور كرد. هادی هاشمیان در حكمی به قاضی مزیدی اعلام كرد: خبر كشف جسد دختر
۱۴ ساله با دستان بسته در اراضی كشاورزی اطراف شهرستان رامیان موجب تاثر و تالم شد. به جنابعالی ماموریت داده می‌شود تا درخصوص چگونگی و انگیزه وقوع حادثه با همكاری مسؤولان محلی، بررسی جامع و دقیق انجام شود و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان آن انجام دهید و چنانچه در پیشگیری از وقوع حادثه فرد یا افرادی سهل‌انگاری كرده‌اند، مشخص و نتیجه در اسرع‌وقت به اینجانب گزارش شود.