شکنجه مرگبار پسر خردسال از سوی زن‌عموی سنگدل

شکنجه مرگبار پسر خردسال از سوی زن‌عموی سنگدل

راز زن‌عموی سنگدل که پسربچه شش ساله‌ای را کتک‌زده و مرگ او را رقم‌زده بود، بعد از یک ماه فاش شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل شهریور امسال زن جوانی در حالی که پسر بچه‌ای را در آغوش داشت با مراجعه به بیمارستانی در اشتهارد درخواست کمک کرد. پزشکان پس از معاینه پسر بچه که وضعیت وخیمی داشت او را با بالگرد به بیمارستان مدنی کرج انتقال و تلاش زیادی برای نجات جان پسربچه انجام دادند، اما او به‌خاطر شدت جراحات جان باخت.
به دلیل مشکوک‌بودن مرگ این پسربچه، موضوع به تیم جنایی پلیس آگاهی استان البرز اعلام شد. در حالی که خانواده پسربچه به نام ناصر قصد دفن او را داشتند، بازپرس جنایی،دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی صادر کرد.
زن‌عموی ناصر که او را به بیمارستان رسانده بود در تحقیقات گفت: پدر و مادر ناصر از هم جدا شده‌اند و مادرش با رهاکردن سه فرزندش به شهرستان رفته است. همسرم سه فرزند برادرش را به خانه ما آورد و از آنها نگهداری می‌کرد. من خودم دو دختر دارم و نمی‌توانستم از فرزندان برادرشوهرم مراقبت کنم. روز حادثه زمین را شسته بودم و خیس بود. ناصر هنگام دویدن تعادلش را از دست داد و سر خورد و از پله‌ها سقوط کرد. او را به بیمارستان رساندم اما به‌خاطر شدت جراحات فوت کرد.
پس از گذشت نزدیک به یک‌ماه از مرگ پسربچه، پزشکی قانونی در گزارش خود اعلام کرد پارگی طحال و دنده باعث مرگ شده و به احتمال زیاد او به قتل رسیده و مورد آزار جنسی هم قرار گرفته است.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین‌باره به جام‌جم گفت: پس از گزارش پزشکی قانونی، بازپرس پرونده دستور تحقیقات دوباره از زن‌عموی پسربچه را صادر کرد که این بار زن جوان به قتل اعتراف کرد. زن‌عموی سنگدل درباره انگیزه‌اش گفت: قصد کشتن ناصر را نداشتم اما عصبانی شده و او را مورد ضرب‌وجرح قرار دادم که باعث مرگش شد. ناصر نمی‌توانست ادرارش را کنترل کند و از این موضوع خسته شده بودم و از همسرم خواستم بچه‌ها را نزد پدر یا مادرشان ببرد اما قبول نکرد. روز حادثه او دوباره خودش را خیس کرد که عصبانی شده و کتکش زدم و حالش بد شد. خیلی ترسیدم و او را به بیمارستان رساندم اما جان باخت. زن جوان درباره آزار و اذیت جنسی کودک هم گفت: وقتی خودش را خیس می‌کرد با چوب او را می‌زدم که همین باعث شد پزشکان تصور کنند او مورد تعرض قرار گرفته است.
به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز، متهم پس از اعتراف جرم خود با قرار قانونی روانه زندان شد.