دستگیری سردار قلابی زیرتختخواب

دستگیری سردار قلابی زیرتختخواب



سردارقلابی که به بهانه حل مشکلات افراد از 20نفر بیش از شش میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متهم مهدی اخوان بدون داشتن هرگونه سمتی در دستگاه‌ها و با چهار فقره سابقه کیفری از طریق اعمال‌نفوذ و تطمیع برخی از مسؤولان، اقدام به کلاهبرداری از اشخاص در برخی محاکم و ادارات می‌کرد.
متهم که متولد سال ۱۳۵۱ است، خود را سردار نظامی معرفی می‌کرده و در جریان فرآیند مجرمانه خود در حوزه‌های قضایی و دولتی ورود می‌کرده و تاکنون ۲۰نفر از مالباختگان شناسایی شدند که اکثریت آنها از مسؤولان هستند.
متهم اخوان، باعنوان خرید ملک، خودرو و خرید سربازی از اشخاص مبالغی بیش از شش میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
این متهم، با دریافت گزارش‌هایی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حالی در منزل خود بازداشت شد که اقدام به صحنه‌سازی برای فریب مأموران کرده بود. مهدی زیر تخت مخفی‌شده بود و طوری صحنه‌سازی کرد که مأموران تصور کنند او با کمک پرده از پنجره فرار کرده است.
متهم در جریان برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری، با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزد‌ها به‌منظور ارتباط‌گیری با برخی از مسؤولان برای پیشبرد اهداف مجرمانه خود فعالیت می‌کرده است. علاوه بر این، مهدی اخوان در برخی از پرونده‌های اقتصادی با ادعای اعمال‌نفوذ در پرونده‌های قضایی، اقدام به دریافت وجوهی کرده بود.
پرونده این کلاهبرداری در حال حاضر در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است و شکات برای اعلام شکایت می‌توانند به دادسرای کارکنان دولت در خیابان 15خرداد، ضلع غربی میدان 15خرداد، ساختمان دادسرای مرکز یا با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی شکایت خود را در پرونده ۰۰۰۰۲۷۲ ثبت کنند.