آغاز نمایش «هزار دستان» و «دنیای شیرین دریا»

آی‌فیلم با سریال‌های به‌یادماندنی مهمان شما می‌شود

آغاز نمایش «هزار دستان» و «دنیای شیرین دریا»

كانال آی‌فیلم۲ پخش مجموعه‌های تلویزیونی «هزاردستان» و «دنیای شیرین دریا» را از پنجشنبه ۹ اسفند آغاز
می‌كند.
به‌گزارش جام‌جم، مجموعه تلویزیونی دنیای شیرین دریا به كارگردانی بهروز بقایی از امروز روی آنتن شبكه آی‌فیلم
می‌رود.
 بهروز بقایی این سریال را در سال ۱۳۷۷ كارگردانی كرده و از بازیگران آن می‌توان به زنده‌یاد پوپك گلدره، بهروز بقایی، فرهاد بشارتی، مینا نوروزی، مهسا ملاپور، عطیه غبیشاوی، امیر محمدزاده و حمزه شیرعلیپور اشاره كرد.
ماجرای دنیای شیرین از این قرار است كه دختری به نام دریا به ‌اتفاق خانواده خود در یكی از روستاهای شمال كشور با امكانات اندكی زندگی می‌كند.
بچه‌های خانواده هر بار مشكلی ایجاد می‌كنند و بزرگ‌ترها را به دردسر می‌اندازند و آنها ناچارند با درایت و تدبیر خود، مشكل را حل كنند.
این مجموعه خاطره‌برانگیز هر روز ساعت ۱۵ به‌وقت تهران (۱۶به‌وقت كابل) روی آنتن می‌رود و در سه نوبت به ‌فاصله شش ساعت بازپخش خواهد شد.
براساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی هزار دستان اثر زنده‌یاد علی حاتمی نیز با كیفیت اچ‌دی از امروز روانه آنتن آی‌فیلم۲ می‌شود.
این سریال تاریخی به داستان زندگی رضا خوشنویس كه شخصیتی تخیلی مبتنی بر شخصیتی تاریخی به‌نام كریم دواتگر است و نظریه توطئه‌ای مبنی بر دست داشتن شخصیتی به نام خان مظفر در وقایع پشت پرده سیاسی و اجتماعی ایران در دوران قاجار و پهلوی
می‌پردازد.
در این مجموعه پربازیگر جمشید مشایخی، عزت‌ا... انتظامی، داوود رشیدی، علی نصیریان، محمدعلی كشاورز، زهرا حاتمی، جعفر والی و... نقش‌آفرینی كرده‌اند.
مجموعه هزار دستان در ساعت ۲۰ به‌وقت تهران (۲۱به‌وقت كابل) روانه آنتن می‌شود و در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ تكرار آن پخش خواهد شد.