برانكو: با یك بشكن چیزی درست نمی‌شود

برانكو: با یك بشكن چیزی درست نمی‌شود

سرمربی كروات پرسپولیس در نشست خبری بازی با صنعت نفت از مصدومیت كمال كامیابی‌نیا و شایان مصلح در آستانه بازی امروز خبر داد، اما خبرهای خوشی هم برای هواداران داشت؛ این‌كه كاپیتان سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده شرایط بازی را پیدا كرده‌اند و مشكلی برای قرار گرفتن در تركیب اصلی ندارند. گزیده صحبت‌های برانكو در زیر آمده است:
 بی‌صبرانه منتظر بازی هستیم. با وجود فشردگی بازی‌ها از این طریق می‌توانیم هواداران را شاد كنیم.
شجاع و سیدجلال و رادوشویج به تیم برمی‌گردند، اما كمال، مصلح، آدام، انصاری و ماهینی مصدوم هستند.
بودیمیر مشكل كمبود تمرین داشته و به بازی نیاز دارد. این مساله برای تمام بازیكنان جدید صادق است. آنها باید سریع با تیم هماهنگ شوند. با یك بشكن‌زدن همه چیز درست نمی‌شود. كادر و بازیكنان خوبی دارم. ما مشكل داشتیم اما بازیكنان جدید دچار نوسان هستند.
ترابی یك ماه است که با ماست. سروش هم در نیم‌فصل اول عملا بازی نكرد. ما چاره دیگری بجز بازی كردن نداریم. چون من به آنان اعتماد دارم و آنها به شرایط خوب خواهند رسید. حتی جوانان ما هم در حال پیشرفت هستند و به ما كمك خواهند كرد. ما همچنان صدر جدولیم و به نیمه‌نهایی 
جام حذفی رسیده‌ایم.
بعضی مسائل به دروغ بیان می‌شود. همه می‌دانند كه من برای دیدار النصر و پاختاكور به دبی رفتم، اما می‌گویند در دبی آقای دالیچ و چند دوست دیگر را دیدم و به یك‌سری خبرنگار گفته‌ام آقای تاج به من مأموریت داده كه برای یك سال به ایشان هشت میلیون دلار پیشنهاد دهم!! همه اینها هدفمند است تا در تیم تشنج ایجاد شود. هواداران ما را دوست دارند و همین دوست داشتن هواداران به تیم ما كمك خواهد كرد.
همیشه مشكل مالی وجود داشته است. من از تمرین كردن با بازیكنانم راضی هستم و امیدوارم این مشكلات برطرف شود.