بازگشت «تام و جری» به سینما

بازگشت «تام و جری» به سینما


كمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار دو محصول سینمایی خود را به نام‌های «تام و جری» و «خیابان سسمی» اعلام كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از ورایتی، شركت برادران وارنر تاریخ انتشار دو محصول محبوب خود را یعنی خیابان سسمی و تام و جری اعلام كرد.
طبق گفته این كمپانی، خیابان سسمی به صورت فیلم سینمایی، در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۹۹) و تام و جری نیز همانند پویانمایی گارفیلد به صورت لایواكشن در ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.
لایو اكشن تام و جری نیز كه بر اساس سری‌های گذشته این كارتون خواهد بود، توسط تیم استوری، كارگردان فیلم چهار شگفت‌انگیز كارگردانی خواهد شد. پروژه ساخت آن اواخر سال ۲۰۱۹ به این صورت آغاز خواهد شد كه در ابتدا با صحنه‌های واقعی روبه‌رو می‌شویم و به‌تدریج با ورود دو شخصیت اصلی داستان، واقعیت و انیمیشن تركیب خواهد شد.
شخصیت‌های تام و جری همانند قسمت‌های گذشته به صورت صامت خواهند بود و بر اساس كمدی فیزیكی و رفتارشان به خنداندن مخاطب می‌پردازند.
پروژه ساخت فیلم خیابان سسمی نیز از ماه ژوئن (خرداد) آغاز می‌شود كه توسط جاناتان كریسل بر اساس نوشته كریس گالتا و مایك روسولیو كارگردانی و ساخته خواهد شد. همچنین تهیه‌كننده نامزد اسكار برای فیلم «ورود»، تهیه‌كنندگی آن را به‌‌عهده دارد و آنی هتوی برنده جایزه اسكار و گلدن گلوب در این فیلم بازی خواهد كرد.