اتحاد روزافزون نیروهای مسلح

اتحاد روزافزون نیروهای مسلح


فرمانده كل قوا اتحاد روزافزون نیروهای مسلح را لازم و موجب عصبانیت دشمن دانستند و گفتند: دست برادری دادن ارتش و سپاه، حركتی زیبا پس از حركت زشت آمریكایی‌ها بود.
ایشان تأكید كردند: هر كاری كه دشمن را عصبانی كند، خوب و درست است و در مقابل، هر كاری كه دشمن را جری و روحیه آن را تقویت و روحیه جبهه خودی را تضعیف كند، بد و ناپسند است و همه باید در سخنان و كارهای خود از آن اجتناب كنند.
رهبر انقلاب اسلامی، هدف از سخنان بی‌پایه آمریكایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را تضعیف روحیه عمومی دانستند و خاطرنشان كردند: آمریكا گرفتار هزاران میلیارد بدهی و گرفتاری‌های متعدد است و با گذشت چند سال از سیل و توفان در مناطقی مانند كارولینا هنوز نتوانسته‌اند آن مشكلات را رسیدگی و جبران كنند، اما برای تضعیف روحیه ملت ایران، یاوه‌سرایی می‌كنند.
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای، حضور بی‌نظیر مردمی در امدادرسانی به سیل‌زدگان را یكی دیگر از واقعیت‌های جلوی چشم و موجب عصبانیت آمریكایی‌ها برشمردند و افزودند: حركت عظیم و سریع اقشار ملت ایران از ارتش، سپاه و بسیج تا هزاران طلبه و دانشجو برای كمك به سیل‌زدگان قابل وصف و بیان نیست، اما دشمن به مصلحت نمی‌بیند این عظمت را به زبان بیاورد.