حدادی، بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال

حدادی، بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال

در پایان بازی‌های سوم سری‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ‌برتر بسکتبال ایران، حامد حدادی، سنتر و فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان، با عملکردی درخشان مقابل تیم طبیعت، بهترین بازیکن شد.

کاپیتان تیم نفت در بازی سوم مقابل طبیعت، با ثبت ۱۸امتیاز، ۲۰ریباند و ۸ پاس گل، تنها دو پاس گل کم داشت تا تریپل‌دبل کند و با کارایی ۳۱، تاثیرگذارترین بازیکن چهار بازی شب سوم پلی‌آف‌ها بود. این بازی با پیروزی ۸۵ بر ۸۲ نفت به پایان رسید تا شاگردان حماد سامری، سری را ۲ بر یک پیش بیفتند.

طلای ناهید کیانی در مسابقات صربستان
در پایان بیست و‌یکمین دوره مسابقات آزاد تکواندوی صربستان به میزبانی بلگراد،تیم‌ملی تکواندو بانوان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شد. ناهید کیانی، دختر المپیکی تیم‌ملی تکواندو در فینال وزن ۵۳- کیلوگرم، هرونووا از جمهوری چک را 2 بر صفر شکست داد و نشان طلا را بر گردن آویخت. سعیده نصیری نیز در مسابقه مرحله نیمه نهایی وزن ۴۹- کیلو برابر آدریانا سروزو ایگلسیاس از کشور اسپانیا و نایب قهرمان المپیک توکیو با نتیجه 2بریک شکست خوردوبه نشان برنز بسنده کرد.پیش ازاین الهام حقیقی وساغر مرادی(۶۲- کیلو)،معصومه رنجبر(۴۶- کیلو) ویلدا ولی‌نژاد(۶۷- کیلو)با شکست مقابل حریفان ازکسب مدال بازماندند. 

شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
در گروه ۱۶ مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جهان، نوشاد عالمیان نفر ۷۱ رنکینگ دنیا در مصاف با عمر عصار از مصر دارنده رنکینگ ۱۷ دنیا با نتیجه ۴ بر صفر متحمل شکست شد. نوشاد عالمیان در این مسابقه گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۷ به حریف مصری واگذار کرد. بازی در گیم دوم بسیار نزدیک پیش رفت اما عالمیان در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد و بازی با حساب ۱۱بر ۹ به سود عصار خاتمه یافت. در گیم سوم نیز ملی‌پوش تنیس روی میز ایران نتوانست نتیجه را به نفع خود رقم بزند و با حساب ۱۱ بر ۵ بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد. در گیم چهارم حریف مصری بارها با سرویس‌های کوتاه روی فورهند نوشاد از نماینده کشورمان امتیاز گرفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۵ بازی را به سود خود خاتمه داد تا در مجموع این بازی با حساب ۴ بر صفر به سود نماینده قاره آفریقا به پایان برسد.